جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اجلاس سراسری نماز

حوزه/ بیست و پنجمین اجلاس سراسری نماز به میزبانی استان البرز، با قرائت پیام مقام معظم رهبری، در کرج آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرج،، بیست و پنجمین اجلاس سراسری، نماز صبح امروز پنج‌شنبه با قرائت پیام مقام معظم رهبری، و با حضور آیت الله آملی لاریجانی، رئیس قوه قضائیه، دکتر سید امیر صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ائمه جمعه استان‌ها، خانواده شهدا، فرماندهان نظامی و انتظامی، با شعار «نماز و کاهش آسیب‌های اجتماعی» در موسسه آموزش عالی امام خمینی (ره) واقع در مشکین‌دشت شهرستان فردیس کار خود را آغاز کرد.

در این اجلاس، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد مهدی حسینی همدانی. متن پیام مقام معظم رهبری به بیست و پنجمین اجلاس سراسری نماز را قرائت کرد.

آیت الله صادق آملی لاریجانی نیز با بیان این که دنیا تشنه معنویت بوده و این مهم نیازمند واکاوی است، با طرح این سئوال که چرا مسیر تمدن غرب به این سمت رفته است، گفت: این مسئله علت های مختلفی دارد. یکی از علت ها شاید نهضت رنسانس باشد.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به مناظره های مربوطه به انتخابات آمریکا گفت: نحوه برخورد کاندیداها نشان از ضعف اخلاق و معنویت در جامعه آمریکا بود.

وی تاکید کرد: بشری که با خداوند قهر کرده است و به سوی اومانیسم (انسان محوری) رفته،  مجبور است در مسیر معنویت قرار بگیرد.

آیت الله آملی لاریجانی تصریح کرد: نماز یکی از مسلم ترین ابزار برای ترقی و سعادت انسان است، این در حالی است این همه تاکید می شود و باز برجسته شدن نماز در جامعه مورد غفلت واقع می شود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha