سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
سعید الشهابی

حوزه/ الشهابی گفت: به نظر ما کشورهای شرکت کننده در نشست شورای همکاری خلیج فارس کشورهای طاغوت و عاملان ناامنی در منطقه هستند و نمی توانند در برابر مردم انقلابی و حق خواه مقاومت کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» ، سعید الشهابی دبیرکل جنبش احرار البحرین ضمن تقدیر از اوج گرفتن اعتراضات مردم بحرین همزمان با برگزاری نشست شورای همکاری خلیج فارس که در روز چهارشنبه به کار خود پایان داد گفت: اعتراضات مردم بحرین باعث شد صدای این مردم مظلوم به گوش جهان برسد.

شهابی در ادامه با اشاره به بیانیه پایانی این نشست گفت: در این بیانیه بر همکاری های امنیتی مشترک میان این کشورها تاکید شده، اما این امری مسخره است، زیرا به نظر ما کشورهای شرکت کننده در این نشست کشورهای طاغوتی و عاملان ناامنی در منطقه هستند و نمی توانند در برابر مردم انقلابی و حق خواه مقاومت کنند.

وی با اشار به اعتراضات گسترده مردم بحرین به حضور نظامی عربستان سعودی در این کشور گفت: آل خلیفه به کشورهای خارجی دل بسته و وابسته هستند و باقی ماندن آنها در راس قدرت بحرین به خاطر قدرت ذاتی یا حمایت مردم و مدیریت آنها برای اداره کشور نیست.

این فعال انقلابی بحرین با اشاره به سفر خانم ترزا مای نخست وزیر انگلستان به بحرین برای مشارکت در نشست شورای همکاری خلیج فارس و کمک به امنیت نظام آل خلیفه گفت: امنیت فقط با رضایت مردم و اعتماد آنها به نظام محقق می شود و این امری است که در بحرین وجود ندارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha