سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده ، امام جمعه موقت اهواز

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن‌زاده، با بیان اینکه شهادت جمعی از زائران «طریق الحسین» سند متقنی بر جنایات آل سعود است، گفت: خوشا به حال شهدای حله که در راه امام حسین(ع) به چنین فیض عظیمی رسیدند، قطعاً آنان سعادتمند و عاقبت‌بخیر شده و خون آنها نیز پایه‌های ظلم و فساد را از جا خواهد کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابوالحسن حسن‌زاده، امام‌جمعه موقت اهواز، امروز در آیین تشییع شهدای حله، با بیان اینکه پیام شهدای انفجار تروریستی حله حفظ عزت و سربلندی و افتخار برای همه مردم ما است، اظهارداشت: این شهدا کرامت یافته و به بالاترین درجه از مغفرت رسیدند.

استاد حوزه علمیه خوزستان، به روایتی از امام صادق(ع) مبنی بر «کسانی که در راه زیارت امام حسین(ع) کشته شوند خداوند به او اجازه شفاعت می‌دهد»، گفت: به‌یقین این شهدای مظلوم به مقام شفاعت و اهل ایمان رسیدند و إن‌شاءالله وجود مقدس پیامبر اکرم(ص) در قیامت به ملاقات آنها می‌آید.

امام‌جمعه موقت اهواز، شهادت جمعی از زائران «طریق الحسین» را سند متقنی بر جنایات آل سعود دانست و تصریح کرد: قطرات خون این شهدا سند دیگری بر جنایات آل سعودی است که با حمایت آمریکا، گروه‌های تکفیری را به جان ملت‌های مسلمان انداخته است و قصد ایجاد تفرقه میان امت‌ها را دارد.

وی مرگ در مسیر اباعبدالله الحسین(ع) را یکی از بهترین‌ها عنوان کرد و گفت: خوشا به حال شهدای حله که در راه امام حسین(ع) به چنین فیض عظیمی رسیدند، قطعاً آنان سعادتمند و عاقبت‌به‌خیر شده و خون آنها نیز پایه‌های ظلم و فساد را از جا خواهد کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن‌زاده، در پایان با انتقاد از پوشش ضعیف رسانه‌ای این مراسم عظیم، اظهارداشت: انتظار می‌رفت که رسانه‌های گروهی به شیوه بهتری حق شهدای حله را ادا می‌کردند، که در این راستا، خواستار اهتمام بیشتری برای نشان دادن زوایای گوناگونی از این واقعه و صبر و بردباری مردم خوزستان، هستیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha