جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
وحدت

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مانه وسملقان از برگزاری نخستین همایش وحدت با حضور علماء، طلاب و روحانیون شیعه و سنی در این شهرستان به مناسبت هفته وحدت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت الاسلام هادی پروین در جمع روحانیون و فعالان فرهنگی مساجد مانه و سملقان اظهار داشت: این همایش به مناسبت آغاز هفته وحدت و ایام با سعادت میلاد آخرین پیام آور الهی، پیامبر رحمت، حضرت محمد مصطفی (ص) در روستای تازه یاب بخش مرکزی از توابع این شهرستان برگزار می شود.

وی افزود: همایش وحدت صبح روز دوشنبه 22 آذرماه سال جاری به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان و با همکاری فرمانداری، امام جمعه، مسئولان ادارات، روحانیون و طلاب شیعه وسنی در روستای تازه یاب بخش مرکزی از توابع مانه و سملقان برگزار می شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مانه وسملقان همچنین در ادامه از برگزاری همایش ارکان مساجد ( فعالان فرهنگی مساجد اعم از روحانی، خادم وهیئت امنای مسجد) در هفته وحدت نیز خبر داد.

وی گفت: همایش ارکان مساجد نیز به مناسبت  میلاد حضرت محمد مصطفی(ص) در هفته وحدت با هدف تجلیل و پاسداشت ارکان مساجد( روحانی، خادم و هیئت امنا) صبح روز چهارشنبه 24 آذرماه سال جاری در مسجد پنج تن آل عبا «ع» شهر آشخانه برگزار می شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha