سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
جمال شورجه

حوزه/ کارگردان مجموعه تلویزیونی حضرت موسی(ع) بر غلبه نگاه توحیدی در نسخه ایرانی حضرت موسی(ع) و حرکت در چهارچوب مفاهیم قرآنی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، جمال شورجه  امروز در دیدار با آیت الله العظمی مکارم شیرازی با تسلیت شهادت امام حسن عسگری و تبریک آغاز امامت امام زمان(عج) اظهار داشت: مرحوم فرج الله سلحشور با اشک چشم و زحمات شبانه، فیلم نامه سریال حضرت موسی را نوشتند و زحمات بسیار برای آن کشیدند.

کارگردان سریال حضرت موسی(ع) افزود: تکمیل میراث آن مرحوم به بنده محول شد و بیش از 20 نفر از افراد مختلف از نزدیک درگیر فیلم نامه این سریال بوده اند

وی خاطرنشان کرد: بازنویسی این سریال به دست آقای منصور براهیمی در حال انجام است و برای سرعت بخشیدن به ریتم کار، مقداری کوتاه شد و البته تلاش ما بر این است که کاملا براساس آیات قرآن باشد.

شورجه تصریح کرد: این پروژه آماده به تولید است و بخشی از پیش تولید نیز آغاز شده است. در این مرحله نیازمند رهنمودها و راهنمایی‌های مراجع عظام تقلید و علمای حوزه و سایر متخصصان این حوزه هستیم و به همین دلیل خدمت شما رسیدیم.

کارگردان سریال حضرت موسی(ع) با اشاره به مراحل پیش تولید سریال اظهار داشت: در این مرحله، تمام سریال در حال برنامه ریزی و طراحی جزئیات روی کاغذ است و حتی بخش های مهمی از آن مانند عبور حضرت موسی(ع) و بنی اسرائیل از دریا به صورت انیمیشن ابتدا ساخته می شود تا مراحل تولید به طور کامل قابلیت اعمال مدیریت لازم را داشته باشند و با حداقل تغییرات مشخص شوند.

وی به کارهای انجام شده درباره این پیامبر الهی در خارج از ایران اشاره کرد و گفت: درباره این پیامبر عظیم الشأن کارهای مختلفی ساخته شده است که نگاه توحیدی در آنها دیده نمی شود و حتی اخیرا در برزیل سریالی طولانی و البته با اغلاط فاحش ساخته شده است.

شورجه خاطرنشان کرد: این سریل را به روح مرحوم سلحشور تقدیم می کنیم که زحمات اصلی این سریال را کشیدند و نیازمند دعای خیر حضرتعالی برای ادامه موفق این کار هستیم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha