شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سلیمانی زاهدان

حوزه/ امام جمعه زاهدان گفت: باید نیازسنجی های جدیدی در استان ها انجام شود و مشکلات آنها رصد شود و در عرصه کار تبلیغی و فرهنگی، حمایت ها بیشتر شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،  آیت الله عباسعلی سلیمانی عصر امروز در اختتامیه دهمین اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلاد در مدرسه امام کاظم(ع) قم گفت: رهبر انقلاب تاکیدات بسیار زیادی در تریبون منبر داشته ودارند، زیرا همین تمرکز باعث شد که روحیه انقلابی و دینی در مردم شکل بگیرد.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب این فضا برای همه علما وروحانیون باز شد و اگر به گذشته نگاه کنیم می بینیم که چه میزان توفیق امروز در مسیر راه کار روحانیت قرار گرفته است.

امام جمعه زاهدان بیان کرد: برخی از مناطق کشور شرایط ویژه دارد؛ روستاهای سنی نشین بسیاری در سیستان وبلوچستان حضور دارند و این مردم نیز نیازمند کار تبلیغی هستند و برای تبلیغ در این عرصه باید کار بیشتری انجام شود.

آیت الله سلیمانی اظهارکرد: بنده در جایی حضور دارم که مشکلات بسیاری در عرصه تبلیغی داریم؛ دست  نیاز به حوزه علمیه قم دراز کردیم، ولیتوجه زیاد نشد؛ باید در عرصه هجرت تلاش ها بیشتر شود و یاری ها بیشتر گردد.

وی افزود: توقع داریم که توجهات به استان های مختلف بیشتر شود؛ باید نیازسنجی های جدیدی در استان ها انجام شود و مشکلات آنها رصد شود و در عرصه کار تبلیغی و فرهنگی، حمایت ها بیشتر شود.

امام جمعه زاهدان بیان کرد: امروزه نیازهای بسیاری در عرصه تبلیغی در استان های حساس کشور وجود دارد؛ دشمنان سعی دارند با حربه های مختلف حوزه و نظام و مکتب تشیع را تضعیف کنند، ولی نباید چنین اجازه ای بدهیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha