سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام احتشام-امام جمعه موقت کاشان

حوزه/ امام جمعه موقت کاشان گفت: زمان بت پرستی و ستاره پرستی روح انسان ها در جهل مرکب بود، ولی در مقطع فعلی اعتیاد به فضای مجازی، ماهواره و ... جلوی عبودیت و بندگی خدا را گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، حجت الاسلام والمسلیمن علی احتشام، عصر امروز در جمع  مدیر، معاونین و طلاب مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) آران و بیدگل به مناسبت شهادت امام حسن عسکری (ع) با اشاره به تفاوت های زمان بت پرستی و مقطع کنونی و این که درقرن بیستم ویکم رنگ و بوی خداها فرق کرده است، ابرازداشت: زمانی سنگ ها، چوب ها، طلاها و فلزات بت می شد و مردم را از مسیر عبودیت  دور می کردند، ولی درمقطع فعلی شیطان با زرق وبرق هایش برای گمراهی انسان ها به میدان آمده است.

وی افزود: زمان بت پرستی و ستاره پرستی روح انسان ها در جهل مرکب بود، ولی در مقطع فعلی اعتیاد به فضای مجازی، ماهواره و ... جلوی عبودیت و بندگی خدا را گرفته است .

وی  با تاکید براین که طلاب باید سرباز واقعی امام زمان (عج) باشند، تصریح کرد: طلبه ها باید با خواندن روزانه چندین آیه قرآن، روایات و پندهای امامان و بزرگان، خود را به عبودیت خدا نزدیک کنند.

امام جمعه موقت کاشان، بندگی و عبودیت کامل حضرت حق بدون معرفت و بصیرت  را فاقد ارزش دانست و ابرازداشت: هیچ کسی نمی تواند بدون معرفت، به عبودیت دست پیدا کند، همان طور که انسان بدون علم هرگز نخواهد توانست علامه وعالم شود.

انتهای پیام

  

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha