پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تظاهرات در بحرین

حوزه/ مردم مناطق مختلف بحرین روز گذشته در اعتراض به احکام اعدمی که اخیرا علیه تعدادی از انقلابیون صادر شده و مخالفت با حمایت های انگلستان از رژیم ظالم آل خلیفه دست به تظاهرات زدند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، روز گذشته منطقه الدراز بحرین وارد  یکصدو هفتادو دمین روز  تجمع در مقابل منزل شیخ عیسی قاسم شد و این در حالی است که محاصره این منطقه توسط ماموران امنیتی آل خلیفه همچنان ادامه دارد.

در این راستا مردم منطقه الدراز روز گذشته در اعتراض به احکام اعدمی که اخیرا علیه تعدادی از انقلابیون صادر شده دست به تظاهرات زدند. این تظاهرات از محل تجمع مردم در مقابل منزل آیت الله عیسی قاسم آغاز شد و با وجود محاصره شدید و حضور نیروهای امنیتی، مردم توانستند در خیابان های مختلف این منطقه راهپیمایی کنند و مخالفت خود را با بی عدالتی در دادگاه های بحرین اعلام کنند.

تظاهرات کنندگان شعارهای مبنی بر استمرار انقلاب بحرین و حمایت از آیت الله عیسی قاسم و لزوم سنگونی نظام ظالم آل خلیفه سر دادندو با در دست داشتن تصاویری از شیخ عیسی قاسم بر حمایت خود از این روحانی مبارز شیعه تاکید کردند.

از سوی دیگر روز گذشته تظاهراتی نیز در منطقه الدیه برگزار شد که شعار اصلی آن اعلام مخالفت با انگلستان بود و مردم در این راهپیمایی بر مخالفت خود را سیاست های انگلیس در بحرین و حمایت دولت انگلستان از نظام بحرین اعلام کردند و سیاست های انگلیس را به زیان مردم و انقلاب بحرین دانستند و البته این راهپیمایی به زودی با سرکوب خشونت آمیز نیروهای آل خلیفه روبرو شد و گازهای اشک آور به سوی مردم پرتاب شد به گونه ای که مردم ساکن در منازل نیز از این گازها آسیب دیدند.

در منطقه السنابس و بوری نیز مردم معترض و انقلابی دست به تظاهرات زدند و ضمن اعلام مخالفت با رژیم آل خلیفه و سیاست های انگلستان در حمایت از این رژیم ظالم، همبستگی خود را با زندانیان انقلابی اعلام کردند و همچنین صدور احکام ظالمانه اعدام علیه شماری از انقلابیون را محکوم و آن را اقدامی ناعادلانه توصیف کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha