پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ افتتاح دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی/حجت‌الاسلام لک‌زایی

حوزه/ رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی از برگزاری ۱۰ کرسی نظریه پردازی در طول مدت زمان دومین نمایشگاه دست آوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین نجف لکزایی، پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه دومین نمایشگاه دست آوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم که با حضور مدیر حوزه های علمیه برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد ماه ربیع الاول و هفته پژوهش، اظهار داشت: این دومین نمایشگاه دست آوردهای دفتر تبلیغات اسلامی است که از سال گذشته، آغاز و در این راستا از برترین ها نیز تقدیر و تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی گفت: این نمایشگاه از امروز تا پنج شنبه، بیست و هشتم آذرماه از ساعت هشت صبح تا هشت شب، برقرار و همه روزه از ساعت 10 صبح الی 12 برنامه های متنوعی را خواهیم داشت.

*برگزاری ۱۰ کرسی نظریه پردازی

رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی ابراز داشت: برگزاری 10 کرسی نظریه پردازی در نوبت های بعدازظهر از دیگر برنامه های این نمایشگاه می باشد.

معاون پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی، خاطرنشان ساخت: امروز پژوهش یک انتخاب نیست؛ بلکه ضرورت است؛ چراکه توقعات بالایی از حوزه علمیه قم وجود داشته و باید پاسخگو بود.

حجت الاسلام والمسلمین لکزایی تصریح کرد: توسعه و توانمندسازی علوم اسلامی و اسلامی سازی علوم انسانی از محورهای مورد توجه مسئولان در دفتر تبلیغات اسلامی بوده و امیدواریم با هم افزایی که میان مراکز پژوهشی فعال اتفاق می افتد، نه تنها در سطح کشور؛ حتی با حوزه های علمیه خارج از کشور شاهد این توسعه و توانمندسازی و حرکت بانشاط و فعال در حوزه علوم انسانی باشیم.

*رونمایی از ۶۰ اثر جدید

وی بیان داشت: در دومین نمایشگاه دستاوردها و در اصفهان، بیش از 60 اثر جدید رونمایی و مورد بازدید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی اظهار داشت: رونمایی و معرفی از نرم افزارهای جدید نیز از دیگر برنامه های این نمایشگاه خواهد بود؛ چراکه توجه به حوزه فناوری و استفاده از فضاهای جدید از برنامه های مورد نظر دفتر تبلیغات اسلامی خواهد بود.

معاون پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی ابراز داشت: از تمام مراکز دفتر تبلیغات اسلامی، معاونین و مدیران کمال برای تعامل و همکاری در برگزاری این نمایشگاه تقدیر و تشکر را داریم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha