چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
علمای یمن

حوزه/ عربستان سعودی همچنان به حملات خود به بیمارستان ها، تاسیسات زیربنایی، فرودگاه ها و بندرها ادامه می دهد و این نشان دهنده میزان کینه و دشمنی این رژیم با مردم یمن است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، خطبای جمعه یمن در خطبه های این هفته خود رد نقاط مختلف یمن بر اهمیت زنده نگه داشتن سالروز میلاد پیامبر اسلام و درس گرفتن و پندآموزی از سیره و سخنان ایشان تاکید کردند و آن را تنها راه تغییر وضعیت موجود امت اسلامی دانستند.

ائمه جمعه یمن خاطر نشان کردند: با میلاد پیامبر(ص) راه ایمان برای بشریت روشن شد و انسان از ظلمت و تاریکی به نور هدایت و رستگاری رسید و از این رو میلاد پیامبر(ص) در تاریخ بشریت روزی مهم است؛ چراکه بشریت پیش از پیامبر از تاریکی و گمراهی رنج می برد و پیامبر با اخلاق والا و بردباری و صبر و زهد خود دل های مؤمنان را به هم نزدیک کرد و احیاء سالروز میلاد پیامبر اسلام در واقع مناسبتی برای به یاد آوردن ارزش های سیره پیامبر و اخلاق ایشان است.

خطبای جمعه یمن در ادامه با اشاره به تجاوز ظالمانه عربستان به یمن و محاصره همه جانبه یمن توسط سعودی ها، تاکید کردند که در چنین شرایطی، مردم باید بیش از پیش در برابر دشمنان خود متحد باشند و فرهنگ محبت و برادری و ترک خشونت را میان خود حاکم کنند و در این راه بر خدا توکل کنند.

در این خطبه ها همچنین تاکید شد:  رژیم آل سعود همچنان به حملات خود به بیمارستان ها، زیرساخت ها، تاسیسات زیربنایی، فرودگاه ها و بندرها ادامه می دهد و این نشان دهنده میزان کینه و دشمنی این رژیم با مردم یمن می باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha