چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
محمد صادق یوسفعلی تولیت مدرسه بیت المهدی(عج) شیراز

حوزه/ تولیت مدرسه بیت المهدی(عج) شیراز با تاکید بر بهره گیری از تمام ابزارهای تبلیغی گفت: باید بستر استفاده از ابزارهای نوین تبلیغی برای طلاب فراهم گردد.

 به گزارش خبرگزاری«حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق یوسفعلی، تولیت مدرسه علمیه بیت المهدی(عج) شیراز امروز در دیدار حجت الاسلام مهرابی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس طی سخنانی،  تبلیغ را  امری مقدس بیان کرد و اظهارداشت: عظمت و بزرگی  انبیاء بخاطر امر تبلیغ بوده است .

وی تصریح کرد: انبیاء با تبلیغ امر خداوند توانستند بشریت را از جهل و نادانی نجات دهند، مگر کسانی که در برابر رسالت پیامبران مقاومت کردند.

تولیت مدرسه علمیه بیت المهدی(عج) شیراز در ادامه بیان داشت: انقلاب شکوهمند اسلامی دستاوردهای زیادی داشت که سازمان تبلیغات اسلامی یکی از این دستاوردها بود که به فرمان امام راحل عظیم الشان تشکیل شد.

حجت الاسلام والمسلمین یوسفعلی با بیان این که انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی و ایدئولوژی است، خاطر نشان کرد: امام خمینی(ره) سازمان تبلیغات را تاسیس کردند تا مسئله تبلیغ در کشور نهادینه شود.

وی به وظایف سازمان تبلیغات اسلامی اشاره کرد و گفت: علاوه بر امر مهم تبلیغ و اعزام مبلغین به مناطق محروم و روستاها، باید باشناسایی آسیب های اجتماعی اقدام به فرهنگ سازی شود.

حجت الاسلام و المسلمین یوسفعلی خاطر نشان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی باید با به روز کردن ابزار تبلیغ از فضای مجازی به بهترین نحو استفاده کند و با زبان جوانان، آنها  را به سمت دین رهنمون کند.

وی ضمن اعلام آمادگی کامل مدرسه علمیه بیت المهدی(عج) برای همکاری با تبلیغات اسلامی استان فارس، یادآور شد: خدمت صادقانه درنظام اسلامی عبادت است که این خدمت در بین مبلغین عبادت مضاعف است.

روحانیت  نماد دین است.

حجت الاسلام مهرابی، نیز در این دیدار با بیان این که روحانیت در جامعه نماد دین است، گفت: امر مهم تبلیغ بدون همکاری  و همیاری حوزه های علمیه و مبلغین امکان پذیر نیست.

انتهای پیام 313/44

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha