جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی / بجنورد

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی زمینه برای خدمت در دولت حضرت مهدی(عج) است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، ظهر امروز در جمع نیروهای هلال احمر استان با تبریک سالروز آغاز امامت منجی عالم بشریت اظهار داشت: به طور قطع جامعه امروز نیازمند حکومت حضرت مهدی(عج) است .

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: همه در خصوص زمینه سازی حکومت منجی عالم بشریت  وظیفه دارند و لازم است به این تکلیف خود عمل کنند.

رئیس شورای حوزه علمیه استان خراسان شمالی با یادآوری اینکه افتخار ما این است که تحت نظارت ولایت و با محوریت ولی فقیه در نظام اسلامی خدمت می کنیم، بیان داشت: از این رو این خدمات را زمینه ای برای خدمت در دولت مهدی صاحب الزمان (عج) می دانیم.

وی با برشمردن حماسه اربعین حسینی و حضور خیل جمعیت در مراسم این روز و اقدامات دستگاه های خدمات رسان همچون هلال احمر تصریح کرد: به طور حتم خدمات جمعیت هلال احمر به ويژه در ایام همایش بزرگ پیاده روی اربعین حسینی در کشور مسیرهای حرکت زائران به کربلا و دیگر صحنه ها و مراسم ملی و مذهبی بر هیچ کس پوشیده نیست.

امام جمعه بجنورد از پیاده روی اربعین به عنوان نماد و نمایش وحدت امت اسلامی یاد کرد و افزود:  اربعین حسینی مشت آهنینی به یاوه سرایی های دشمنان بود.

به گفته رئیس شورای حوزه علمیه خراسان شمالی، این حرکت نشانگر وحدت مسلمانان و مدیریت شایسته برای امنیت زائران حسینی بود.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر با امداد رسانی و اقدامات ويژه خود به زائران در اربعین و همچنین زائران پیاده امام رضا (ع) در طول مسیرهای پیاده وری خدمات دهی کرد، یادآور شد: بی شک این خدمات شایسته قدردانی است.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha