جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین  سید حسن موسوی موینی

حوزه/ حجت الاسلام موسوی موینی گفت: حوزه های شیعه در طول تاریخ انقلابی و همیشه با جبهه ظلم و استکبار درگیر بوده است و در این درگیری جامعه مومنین را به پیش برده است؛ امروز هم حوزه های علمیه، با محور فقهای شیعه حلقه اتصال جامعه و امام عصر(عج) هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام  سید حسن موسوی موینی، در جمع طلاب مدرسه علمیه سفیران هدایت به فرمایشات رهبری معظم انقلاب اسلامی در رابطه با انقلابی بودن و انقلابی ماندن حوزه های علمیه اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری بارها تاکید کردند اگر بخواهیم نظام همچنان اسلامی بماند، حوزه  های علمیه باید انقلابی بمانند.

امام جمعه شهرستان محمدیه ادامه داد: حوزه‌های علمیه باید انقلابی باشند و انقلابی بمانند، چرا که دشمنان درصددند که حوزه‌ها را از حضور در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی بازداشته و به آن خدشه وارد کنند.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: حوزه های شیعه در طول تاریخ انقلابی و همیشه با جبهه ظلم و استکبار درگیر بوده است و در این درگیری جامعه مومنین را به پیش برده است؛ امروز  هم حوزه های علمیه، با محور فقهای شیعه حلقه اتصال جامعه و امام عصر(عج) هستند.

حجت الاسلام موسوی موینی با بیان اینکه اگر نظام اسلامی هویت خود را از دست دهد، شکست خواهد خورد، بر تقویت حفظ روحیه انقلابی در بین طلاب و روحانیون تاکید کرد و اظهارداشت: حفظ روحیه انقلابی از مهمترین وظایف طلاب،اساتید و روحانیون است و باید منش و سیره مقام معظم رهبری در بطن جامعه تزریق شود تا دشمنان اسلام بدانند امروز روحانیت و حوزه ها در تمام عرصه های انقلاب اسلامی حضوری موثر و با نشاط دارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha