پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کد خبر: 401912
۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸
حجت الاسلام احمد زارع رشکوئیه

حوزه / کارگاه اصول بهداشت و تغذيه سالم در طب اسلامی ايرانی با حضور كارشناس تغذيه در مدرسه علميه جعفريه تفت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد؛حجت الاسلام احمد زارع رشکوئیه با اعلام این مطلب گفت: به منظور آشنایی طلاب مدرسه علمیه جعفریه شهرستان تفت با مقوله سلامت ، با توجه به نقش پراهميت آموزش در توسعه سلامت جامعه٬ كارگاه بهداشت واصول سلامت برای طلاب این مدرسه برگزار شد.

مدیر مدرسه علمیه جعفریه تفت افزود: در این کارگاه آموزشی٬ 20 نفر از طلاب این مدرسه با اصول تغذیه٬ بهداشت و ایمنی مواد غذایی٬ تغذیه بزرگسالان و سالمندان٬ سوء تغذیه  آشنا شدند.

حجت الاسلام زارع رشکوئیه گفت: در این کارگاه آقای بهره ور متخصص بهداشت٬ پيرامون اصول تغذیه سالم به ایراد سخن پرداخته و در پایان جلسه نيز پرسش و پاسخ با طلاب برگزار شد.

مدیر مدرسه علمیه جعفریه تفت در ادامه  اظهار داشت: با برگزاری این گونه کارگاه ها در مدارس٬ ميزان دانش علمی، تجربی طلاب و اساتيد  در امر بهداشت و تغذیه ارتقاء خواهد یافت.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تغذیه صحيح یکی از عوامل مهم حياتی در تأمين سلامت و بهداشت هر شخص٬ خانواده یا جامعه است٬ لذا با راهنمایی مشاورین تغذیه و بهداشت جهت استفاده از غذای لازم و کافی٬ نشاط طلاب در زندگی روز مره تأمين می شود.

 

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha