شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امام زمان(ع)

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه دشمنان اسلام با شبهه افکنی مهدویت را نشانه گرفته اند، گفت: تبلیغات و اشاعه فرهنگ ناب مهدوی باید از سطح مدارس و دانشگاه ها آغاز تا در نهایت جامعه اسلامی آکنده از عطر خوش مهدویت و ولایت فقیه شود.

حجت الاسلام علی خادمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگناب مهدوی، اظهار داشت: دشمنان اسلام با شبهه افکنی در حوزه مهدویت به دنبال ضربه زدن به اعتقادات شیعه هستند.

وی با تاکید بر اینکه علما، روحانیون و کارشناسان دینی می توانند پاسخگوی شبهات در خصوص موضوع مهدویت در جامعه باشند، افزود: در صورتی که جوانان با فلسفه و چرایی موضوع مهدویت و ولایت فقیه به درستی آشنا شوند، قطعا پیروی و اطاعت هم به دنبال آن به وجود می آید.

حجت الاسلام خادمی یادآور شد: دشمنان و کسانی که با اسلام زاویه دارند، شبهه افکنی درباره مهدویت و ولایت فقیه را در اولویت برنامه های خود قرار داده اند، لذا اگر اصل مهدویت را بشناسیم در برابر هیچ یک از توطئه های شوم دشمنان اسلام نگرانی نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: دشمنان اسلام به دنبال تحریف فرهنگ مهدویت هستند و در این زمینه از هیچ کاری دریغ نمی کنند که با حمایت معنوی مردم و مسئولان، باید فرهنگ مهدویت بیش از گذشته در جامعه تبیین و اشاعه داده شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه دشمنان در پی پاک کردن رد پای فرهنگ مهدویت از جامعه اسلامی هستند، تاکید کرد: تبلیغات و اشاعه فرهنگ ناب مهدوی باید از سطح مدارس و دانشگاه ها آغاز تا در نهایت جامعه اسلامی آکنده از عطر خوش مهدویت و ولایت فقیه شود.

وی با بیان اینکه همه باید زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت باشیم، خاطرنشان کرد: مساله مهدویت یکی از مهمترین مسائل جاری است که توجه جدی به مباحث آن بایستی از اولویت های فرهنگی جامعه اسلامی باشد.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha