شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بانوان

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان از شرکت ۱۶ نفر از اساتید مدارس علمیه خواهران این استان در جشنواره علمی اساتید خبر داد.

خانم اکرم مهرابی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرّم آباد با اشاره به اینکه تاکنون این تعداد شرکت کننده برای رقابت و انتخاب استاد برتر در گروه فقه و اصول برای شرکت در جشنواره علمی تدریس برتر شرکت کرده اند افزود:به منظور ارتقاء کیفیت الگوی تدریس در بین مدارس، حوزه علمیه در سالهای اخیر برای رقابت مدرسان مدارس علمیه اقدام به برگزاری جشنواره الگوی تدریس نموده است.

وی تصریح کرد: در این جشنواره که ۲۴ آذرماه جاری در مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران استان لرستان برگزار خواهد شد اساتید در محدوده تعیین شده تدریس خود را بصورت فایل صوتی ارائه خواهند داد و کارشناسان پس از داوری استاد برتر تدریس را معرفی و انتخاب خواهند نمود.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد حس رقابت علمی و مهارتی برای تدریس منسجم و هدفمند در مدارس علمیه برشمرد و گفت:برگزاری جشنواره های علمی مهارتی موجب ایجاد انگیزه در بین اساتید برای تدریس برتر خواهد شد.

مهرابی در پایان ایجاد خلاقیت و نوآوری در  امر تدریس و همچنین کاربردی و عملیاتی نمودن نظریه های آموزشی و یادگیری برای دیگر اساتید حوزه را نیز از دیگر اهداف برگزاری جشنواره علمی اساتید برشمرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha