چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کتاب «۲۸ اشتباه والدین در تربیت فرزندان»

حوزه/ انتشارات آستان قدس رضوی برای نخسین بار کتاب «۲۸ اشتباه والدین در تربیت فرزندان» را منتشر و در دسترس عموم به ویژه خانواده ها قرار داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، دوران کودکی، دورانی بسیار حساس و مهم در رشد و شکل گیری شخصیت فرد است و به همین سبب نیز والدین نه تنها در حین تربیت فرزند بلکه پیش از بچه دار شدن نیز باید در راستای کسب مهارت ها و آمادگی های لازم در زمینه تربیت فرزند کوشا باشند.

از آنجا که پدر و مادر نخستین آموزگاران کودک هستند و نقش بسزای آنها در شکل گیری تمامی جنبه های رشد، از سلامت جسمی گرفته تا سلامت روان غیر قابل انکار است، انتشارات آستان قدس رضوی تلاش دارد تا با چاپ کتاب های علمی و کاربردی در مسیر ارتقاء آگاهی های لازم برای تربیت فرزند گام بردارد.

برهمین اساس کتاب «28 اشتباه والدین در تربیت فرزندان؛ پاک کن همه چیز را پاک نمی کند» نوشته بهمین علیمرادی و پریسا غوریان نوروزی، برای نخستین بار توسط انتشارات آستان قدس رضوی منتشر شد.

این کتاب که تلاش دارد رفتارهای صحیح تربیتی را جایگزین رفتارهای غلط کند، طی 28 فصل، 28 اشتباه متداول تربیتی از جمله دروغ گفتن، منفی نگری، مقایسه کردن، زورگویی، سرزنش کردن و بی وفایی به عهد را معرفی، بررسی و راهکارهای صحیح جایگزین آن ها را معرفی می کند.

کتاب «28 اشتباه والدین در تربیت فرزندان» به والدین می آموزد که استرس های خود را درباره نقش والدینیشان کنترل کنند و در قدم اول به خودشناسی بپردازند چراکه تناقض در فکر، احساس و رفتار والدین در فرایند فرزندپروزی بیشترین آسیب ها را برای کودک به دنبال دارد.

این کتاب که برای نخستین بار توسط انتشارات آستان قدس رضوی به چاپ رسیده و در دسترس عموم مردم قرار گرفته است.

علاقه مندان به تهیه کتاب «28 اشتباه والدین در تربیت فرزندان» و همچنین مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوي می توانند به نشانی اینترنتی www.behnashr.com و یا فروشگاه های سطح شهر مشهد و نمايندگي های سراسر کشور مراجعه کرده و یا از طریق سامانه پیامکی به شماره 30003209 با این انتشارات تماس برقرار کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha