پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
عبدالملک حوثی

حوزه/ سید عبد الملک بدر الدین حوثی رهبر انصار الله یمن در سخنانی خطاب به رژیم آل سعود گفت: رژیم آل سعود خود را به عنوان وسیله ای برای اجرای توطئه های دشمنان در از هم پاشیدن امت اسلامی از داخل و ایجاد انحراف و شکاف در میان امت اسلامی قرار داده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، سید عبد الملک بدر الدین حوثی رهبر انصار الله یمن در سخنانی خطاب به رژیم آل سعود گفت: رژیم آل سعود خود را به عنوان وسیله ای برای اجرای توطئه های دشمنان در از هم پاشیدن امت اسلامی از داخل و ایجاد انحراف و شکاف در میان امت اسلامی قرار داده است. وی اشاره کرد: بیشترین مشکلاتی که امت اسلامی از آن رنج می برد ریشه در وابستگی است که این خرابی ها را در اخل امت بوجود آورده است و باید با آگاهی دادن آن را از خطرات حفظ کنیم. هم چنین اشاره کرد: امروز امت اسلامی با منافقین با چالش های داخلی مواجه است.

عبد الملک حوثی در سخنان خود به مناسبت میلاد پر خیر و برکت نبی مکرم اسلام (ص) تاکید کرد: ملت یمن در مقابله با تجاوز آمریکایی – سعودی ثابت قدم و پایدار بوده و متحدانه رفتار کردند و با بصیرت و آگاهی خود از رسانه های گمراه کننده تاثیر نپذیرفتند و زیباترین تصاویر را از عظمت قیام اسلام به نمایش گذاشتند و به همگی ثابت کردند که قدرت واقعی همان اعتماد به خداوند و توکل بر اوست.

وی تاکید کرد: ما سستی، خواری و تسلیم شدن را نمی پذیریم و ما ملتی هستیم که با ایمان عزت یافتیم. تا زمانی که تجاوز عربستان به یمن ادامه داشته باشد، از هیچ تلاشی برای مقابله با آن فرو گذار نخواهیم کرد.

رهبر انصار الله یمن تصریح کرد: تمام اقشار ملت یمن در مقابل حفظ وحدت داخلی و به کارگیری تمام توان در مقابله با تجاوز سعودی، مسئول هستند. وی خطاب به عربستان گفت: ادامه دادن به تجاوز علیه یمن نتیجه ای جز خسارت برای رژیم سعودی ندارد و بار سنگینی است بر دوش این رژیم در دنیا و آخرت. به نفع عربستان و منطقه است که این تجاوز متوقف شود.

سید حوثی در پایان سخنان خود گفت: ما بر تداوم و ایستادگی خود در کنار ملت فلسطین و مقاومت لبنان تاکید می کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha