شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حاجتی ، امام جمعه موقت اهواز

حوزه/ امام جمعه موقت اهواز، با بیان اینکه زمان نابودی گروه‌های تکفیری فرا رسیده است، گفت: هم‌اکنون صدای شهدای حله که فریاد «هیهات مناالذله» را سر داده‌اند به گوش می‌رسد و با صراحت اعلام می‌کنم که این فریادها ریشه‌های استکباری آمریکا و آل سعود را بر خواهد خشکاند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین میراحمدرضا حاجتی، در مراسم اربعین روحانی مدافع حرم، شهید حجت‌الاسلام محمد کیهانی، که شامگاه یک شنبه در مسجد اعظم اهواز برگزار شد اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران، به برکت خون شهدا، گسترش یافته و تا دورترین نقاط عالم به پیش رفته است.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه مجالس شهدا فرصتی برای زنده شدن است و باید با مجالس اموات متفاوت باشد افزود: در مجالس شهدا می‌توانیم روح خود را فتح کرده و زنده شویم و از خون شهدا الگوها و اسوه‌های خود را بشناسیم.

وی ادامه داد: امروز ده‌ها و صدها سرویس جاسوسی که در خوزستان بسیار فعال بوده و قصد دارند از راه‌های مختلف عرب را از عجم جدا کنند؛ تا جایی که در بازی‌های فوتبال شعار تفرقه‌آمیز بین عرب و عجم سر می‌دهند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجتی عنوان کرد: سرویس‌های جاسوسی آمریکایی و انگلیسی قصد دارند جامعه ما را از هم گسسته کنند و بین مردم تفرقه بیاندازند، اما خون پاک شهدایی امثال محمد کیهانی‌ها مانع کار آن‌ها شده و جامعه را سر پا نگه داشته است.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به واقعه شهدای حله، گفت: جای ناراحتی است که هنوز پیکر هشت تن از شهدای حله پیدا نشده و مفقود هستند، اما در واقع باید بدانیم که تمام شهدای حله همچون محمد کیهانی‌ها همیشه زنده بوده و نزد پروردگارشان روزی می‌خورند.

وی با بیان اینکه، مجالس بزرگداشت شهدا، در واقع جلسات ارزیابی دوباره انسان می‌باشد، افزود: شهادت «محمد کیهانی» در واقع حیات دوباره بوده و مردن نیست، بلکه امتیازی از سوی خداوند تبارک‌وتعالی برای فردی است که مشتاق شهادت بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجتی با بیان اینکه جلسات بزرگداشت شهدا، سبب بیداری انسان‌ها و تقویت روح و جانشان می‌شود، تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری فرمودند هر کس در این زمانه با امام راحل بیعت کند در واقع با حضرت محمد(ص) بیعت کرده است.

این تحلیل‌گر مسائل خاورمیانه، با اشاره به آثار خون شهدا در برهه کنونی، گفت: در یک برهه‌ای از مان، اگر کسی برای زیارت به سمت کربلا می‌رفت و اسم حسین(ع) بر زبانش بود، او را به بدترین شکل می‌کشتند! اما امروز ۲۰ میلیون نفر سینه‌زنان و پیاده به سمت کربلا می‌روند و فریاد لبیک یا حسین سر می‌دهند و کسی جرئت نگاه چپ به آنان را ندارد.

امام جمعه موقت اهواز، در پایان سخنان خود، با تأکید بر اینکه سپاه اسلام و محمد کیهانی‌ها امروز بین‌المللی شده است، اظهار داشت: هم‌اکنون صدای شهدای حله که فریاد «هیهات مناالذله» را سر داده‌اند به گوش می‌رسد و با صراحت اعلام می‌کنم که این فریادها ریشه‌های استکباری آمریکا و آل سعود را بر خواهد خشکاند و زمانی هم به نابودی کامل گروه‌های تکفیری در عراق و سوریه نمانده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha