شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
المپیاد علمی طلاب

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه آذربایجان غربی گفت: مرحله مدرسه‌ای المپیاد علمی در حوزه علمیه آذربایجان غربی برگزار می شود.

حجت الاسلام علیرضا عبدی فام در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، اظهار داشت: مرحله مدرسه ای المپیاد علمی حوزه علمیه آذربایجان غربی، هفتم بهمن ماه برگزار می شود.

  معاون آموزش حوزه علمیه آذربایجان غربی افزود: این المپیاد در سه مرحله مدرسه ای، استانی و کشوری برگزار می گردد که مرحله مدرسه ای آن در روز یاد شده در 12 مدرسه علمیه سطح آذربایجان غربی برگزار می شود.

 وی با اشاره به اینکه هر طلبه ای که 80 درصد سئوالات سطح یک و 70 درصد سئوالات سطح دو را پاسخ دهد به مرحله استانی راه می یابد، تصریح کرد: هدف از برگزاری المپیاد علمی در مدارس حوزه علمیه، ایجاد شور و نشاط علمی، ایجاد رقابت سالم و شناسایی استعدادهای برتر در بین طلاب است.

حجت الاسلام عبدی فام، در ادامه  از شناسایی استعدادهای قرآنی در حوزه علمیه استان خبر داد و بیان داشت: در این باره ضمن شناسایی استعدادهای قرآنی، سطح قرآنی طلاب نیز سنجیده می شود.

معاون آموزش حوزه علمیه آذربایجان غربی  با اشاره به دیگر فعالیت های این معاونت، تصریح کرد: طی روزهای گذشته حکم 50 هیئت امنای مدارس علمیه استان  از سوی معاونت آموزش حوزه های علمیه صادر شده است.

 وی اذعان داشت: به مناسب دهه فجر محافل انس با قرآن کریم به صورت استانی برگزار خواهد شد و علاوه بر آن برگزاری مسابقات قرآنی در بین طلاب نیز پیش بینی شده است.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha