پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله ناصری یزد

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان یزد در جلسه شورای فرهنگ عمومی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی به معنای مقاوم بودن در مقابل سختی ها،کمبودها و تحریم هاست گفت:بالا بردن کیفیت اجناس داخلی مهمترین کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، آیت الله محمد رضا ناصری، در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان یزد با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی به معنای مقاوم بودن در مقابل سختی ها، کمبودها و تحریم هاست گفت: بالا بردن کیفیت اجناس داخلی مهمترین کمک به اقتصاد مقاومتی است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد، دست برنداشتن از مسیر انقلاب به خاطر احتیاجات را یکی دیگر از اهداف اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و بر برنامه داشتن دولت و مردم در این زمینه تاکید کرد.

وی، واردات بی رویه و قاچاق کالا را از مهمترین مشکلات فراروی اقتصاد کشور دانست و برنامه ریزی هرچه بهتر برای رفع مشکلات در این زمینه ها را خواستار شد.
آیت الله ناصری با انتقاد از فرهنگ سودمحور موجود در مراکز صنعتی، خدمت محوری را به عنوان یک راهکار برای اقتصاد مقاومتی پیشنهاد داد. 

ارائه الگوی مصرف انرژی از سوی مسئولین بجای مطرح کردن مداوم این موضوع که کشور ما در مقایسه با نسبت جهانی دارای مصرف بالایی است مطلب دیگری بود که امام جمعه یزد در این جلسه به آن پرداخت.

انتهای پیام/313/23

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha