جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
راهپیمایی صلح مسلمانان ناتینگهام به مناسبت میلاد نبی اکرم (ص)

حوزه/ به مناسبت ولادت پیامبر اکرم (ص)، مسلمانان در شهر ناتینگهام، راهپیمایی صلح برگزار کرده و به رهگذران و مردم خیابان شکلات و شیرینی تعارف کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از nottinghampost، به مناسبت ولادت پیامبر اکرم (ص) مسلمانان شهر ناتینگهام در انگلستان، راهپیمایی صلح برگزار کرده و به رهگذران و عابران خیابان شکلات و شیرینی تعارف کردند.

صدها تن از مسلمانان شهر ناتینگهام در حالی که پرچم‌های سبزی به نشانۀ ولادت نبی مکرم اسلام، حضرت محمد (ص) در دست داشتند، در این راهپیمایی شرکت کرده و از ناحیه زمین‌های جنگلی به سمت مرکز ویکتوریا و از آنجا به سمت مرکز اسلامی ناتینگهام حرکت کردند. در این گردهمایی که پنجمین سال متوالی برگزار می‌شد، حافظ ضیاءالحق، امام جماعت مرکز اسلامی برای مردم سخنرانی کرده و از اهمیت این روز برای مردم سخن گفت.

ندیم امین یکی از شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی به خبرنگاران گفت: ما سعی داریم دین صلح و عشق را  به تصویر درآوریم و با توجه اوضاع امروز جهان دور هم جمع شده‌ایم تا با اعضای دیگر اجتماع تقابل و گفتمان داشته باشیم.

وی افزود: ما باید درهایمان را به روی دیگر اعضای اجتماع باز کرده و با روی خوش از آنان استقبال کنیم. ما 5 سال است که این راهپیمایی را برگزار کرده و در نتیجه آن امروز نزدیک به 1 هزار نفر اینجا جمع شده‌اند.

محمد الرمضان یک مهندس حاضر در این راهپیمایی نیز گفت: ما پرچم سفید را نیز به نشانه صلح، اتحاد و مثبت‌گرایی به احتزاز درآورده‌ایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha