شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 402003
۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵
آیین توریع و معارفه مدیرحرم مطهر و مدیر پژوهشکده علامه طباطبایی

حوزه/ مراسم تودیع و معارفه مدیران حرم مطهر حضرت معصومه(س) و پژوهشکده علامه طباطبایی(ره) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، در این مراسم که صبح امروز در سالن محراب حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، حجت الاسلام والمسلیمن سعیدی، تولیت آستان مقدس اظهار داشت: جابجایی ها در حرم کریمه اهل بیت(س) در مسیر رسیدن به تعالی و تکامل انجام می شود.
وی با اشاره به همدلی و همراهی مدیران آستان مقدس در پیشبرد برنامه ها، گفت: در آستان مقدس همدلی و همراهی مسئولان حاکم است و همین مسئله موجب شده کارها با کمترین چالش ممکن انجام پذیرد.
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی خاطرنشان کرد: مدیریت حرم مطهر مکانی است که اخلاق حسنه نقش محوری دارد، باید در این عرصه، ضمن وجود قاطعیت، با زبان نرم کارها را پیش برد.
وی در این مراسم از زحمات حجت الاسلام محمدی کرمانشاهی در پژوهشکده علامه طباطبایی و حجت الاسلام عبدی در مدیریت حرم مطهر حضرت معصومه(سلام الله علیها) تقدیر کرد.
حجت الاسلام فلاحی، معاون فرهنگی آستان مقدس نیز در این مراسم با اشاره به جایگاه پژوهشکده علامه طباطبایی(ره) گفت: این پژوهشکده پشتیبان علمی فعالیت های فرهنگی و تبلیغی در حرم حضرت معصومه (سلام الله علیها) است.
خاطرنشان می شود در ادامه این مراسم، حجت الاسلام علی اشرف عبدی، به عنوان مدیر پژوهشکده علامه طباطبایی و آقای محمد واحدی به عنوان سرپرست مدیریت حرم مطهر حضرت معصومه(سلام الله علیها) معرفی و احکام خود را از تولیت آستان مقدس دریافت کردند.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha