جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام سرور

مسئول بسيج طلاب و روحانيون خراسان رضوي با اشاره به تصويب تحريم از سوي كنگره آمريكا، بيان كرد: كشور ما سال ها تحريم بوده و به طور قطع، تمديد دوباره آن، تلاش براي پيشرفت را در اين كشور كمرنگ نخواهد كرد.

به گزارش خبرگزاري «حوزه» از مشهد،  پايگاه بسيج مدرسه علميه شهدا(ع) مشهد با حضور حجت الاسلام فردوسي پور، معاون فرهنگي و تبليغي حوزه علميه خراسان، حجت الاسلام سرور، مسئول بسيج طلاب و روحانيون استان و جمعي از طلاب و مسئولان مدرسه افتتاح شد.
حجت الاسلام سرور در اين مراسم،گفت: مسئولان بايد به اين باور برسند كه تنها ناخداي نجات كشتي در اين منطقه پرآشوب اطاعت محض از ولايت فقيه است تا طبق فرموده امام راحل(ره) به نظام آسيبي نرسد.
مسئول بسيج طلاب و روحانيون خراسان رضوي، فتنه 88 را از فعاليت هاي افرادي دانست كه عدم بصيرت آنها نسبت به مسائل انقلاب و جريان هاي سياسي و منطقه باعث ايحاد فضاي غبارآلود و سوء استفاده دشمن شد، گفت: دشمنان با الگوگيري و پياده كردن انقلاب مخملي كه در برخي كشورها اجرا شد، به صورت پشت پرده و در سايه از عوامل فتنه حمايت و پشتيباني مي كردند.
وي در ادامه با اشاره به تصويب تحريم از سوي كنگره آمريكا بيان كرد: كشور ما سال ها تحريم بوده و به طور قطع، تمديد دوباره آن، تلاش براي پيشرفت را در اين كشور كمرنگ نخواهد كرد.
حجت الاسلام سرور به حمايت هاي انگليس و فرانسه از آمريكا نيز اشاره كرد و گفت: اين كشورها از يك طرف اصرار به ورود به ايران و نفوذ در عناصر داخلي دارند و از طرف ديگر با اتحاد سران متحده عربي براي مقابله با ايران و گسترش جبهه مقابل ايران تلاش مي كند.
وي افزود: يكي از شرايط مذاكره ايران در گرو لغو تحريم هاي بيست ساله ايران بود وگرنه ما به غير از رفع تحريم ها مساله اي براي مذاكره و توافق نداشته است.
انتهای پیام ۳۱۳/۲۵

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha