شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت‌‌الاسلام والمسلمین یعقوبی- امام جمعه بجنورد

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: تریبون نماز جمع یک رسانه جمعی است و ائمه جمعه رسالت مهمی دارند و نباید بگذارند مسائل اصلی و مهم نظام بدون تحلیل باقی بماند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، ظهر امروز در دیدار شماری از مدیران رسانه های استان خراسان شمالی، اظهار داشت: رسانه ها و تمام دلسوزان نظام اسلامی باید تحلیل و تبیین درست و منصفانه مسائل اصلی و مهم نظام جمهوری اسلامی را در رأس امور خود قرار دهند.

وی افزود: اصل تبیین و تحلیل صحیح و افشاگری چهره‌های منافق جزء هویت دینی و اسلامی ما بوده و قانون اساسی هم برای این آمده تا از آزادی بیان برخوردار باشیم.

امام جمعه بجنورد با بیان این که امروزه شناخت چهره نفاق کاری بس دشوار است، گفت: مسئولان نظام باید هوشمند باشند و نسبت به مسائل پیش رو ظاهر بین نباشند؛ زیرا افرادی در جامعه هستند که علی رغم ظاهرالصلاح بودن، قصد نفوذ و ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی را دارند.

وی بیان داشت: همانگونه که پیامبر اکرم(ص) از بروز چهره های نفاق برای امت خود ابراز نگرانی نموده اند، ما نیز باید با این گونه افراد آگاهانه و هوشمندانه برخورد کنیم تا نظام اسلامی ما مورد تهدید واقع نشود.

رئیس شورای حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: تریبون نماز جمعه به نوبه خود یک رسانه جمعی است و ائمه جمعه رسالت مهمی دارند و نباید بگذارند مسائل اصلی و مهم نظام بدون تحلیل باقی بماند.

وی یادآور شد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در سفر پر خیر و برکتشان به استان، بن مایه های فرهنگ سه چیز است: عقلانیت، اخلاق و حقوق و بر این اساس باید در برخورد با مسائل از این سه اصل مهم استفاده کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی با تقدیر از رسانه های جمعی استان، خاطرنشان کرد: رسانه های جمعی استان خراسان شمالی در ریل و مسیر اصلی خود در حال حرکت بوده و دلسوزانه و بی طرفانه به مسایل می پردازند که این فرصت بسیار مغتنمی است و مسئولان استان می توانند از آن نهایت بهره برداری را داشته باشند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha