پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 402060
۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱
تصاویر/ افتتاحیه دوره های معارف اسلامی ویژه خانواده حوزویان

حجت الاسلام گودرزی از اجرای طرح تسلط بر ترجمه قرآن و برگزاری برگزاری کارگاه "منبر و خطابه" در حوزه تویسرکان خبر داد.

حجت الاسلام مصطفی گودرزی  معاون تهذیب مدرسه علمیه شیخ علی خان زنگنه شهر تویسرکان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان گفت: در آغاز سال تحصیلی برنامه آسیب شناسی  برای رفع مشکلات مدرسه را برگزار کردیم.

وی در ادامه افزود: با همکاری کادر اجرائی مدرسه و اساتید و طلاب جلسه ای را تشکیل و به بررسی نیازها و آسیب های موجود در مدرسه پرداختیم و برای حل مشکلات چاره اندیشی کردیم.

معاون تهذیب مدرسه علمیه شیخ علی خان زنگنه شهر تویسرکان تصریح کرد: مدرسه علمیه شهر تویسرکان دارای بنای تاریخی می باشد که امکان فضای خوابگاهی در این مکان میسر نیست و دارای حجره های کوچک می باشد.

وی در ادامه از برگزاری هماش وحدت حوزه و دانشگاه در شهر تویسرکان خبر داد و گفت: در این راستا مسابقه مقاله نویسی برای طلاب و دانشجویان شهر برگزاز کردیم و بعد از جمع آوری به آثار برتر جوایزی اهدا خواهیم کرد.

 

حجت الاسلام گودرزی گفت: طرح تسلط بر ترجمه قرآن که در موسسه جامعة المصطفی قم تدریس می شود را  در حوزه تویسرکان برگزار کردیم و در نظر داریم طرح بیان مفاهیم دینی به کودک و نوجوان را اجرا کنیم.

 

وی در پایان گفت: طلاب را برای تبلیغ دین در سطح شهر آماده کرده ایم و در این راستا کلاس های روش منبر و خطابه و همچنین شیوه بیان احکام را برای طلاب قرار داده ایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha