جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 آخوند ناصر قزل

حوزه/ امام جمعه اهل سنت شهرستان پالیزان گفت: شیعه و سنی با وحدت در مقابل دشمنان اسلام به ویژه وهابیت ایستادگی کرده و نگذارند آن ها به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، آخوند ناصر قزل، در حاشیه تشرف به حرم مطهر رضوی  با تاکید بر امر وحدت، اظهار کرد: ما در جامعه کسانی را به نام تکفیری، داعش ، النصره  و وهابی می شناسیم که خارج  از دایره اهل سنت هستند، باید  این افراد را اقلیتی بدانیم که جز منافع سیاست از دین بهره ای نبرده اند.

امام جمعه اهل سنت شهرستان پالیزان گفت:‌ خطرناک ترین افراد کسانی هستند که با داشتن افکار غلط سبب می شوند سایر افراد به فرقه های ضاله روی آورند.

آخوند قزل با اشاره به گروه های  تکفیری همچون داعش گفت: این­ها کسانی هستند که نه فقه را می شناسند و نه دین را باور دارند ، امروز ما بی زاری خود را از  داعش و گروه های تکفیری تروریستی که چهره اسلام را خدشه دار می کند اعلام می کنیم.

 مسئول حوزه علمیه قازنقایه  تصریح کرد: هر کس ذره ای از راه پیامبر (ص) تخطی کند و گام خود را کج بگذارد، ما او را از اهل سنت نمی دانیم و قاطعانه با او برخورد خواهیم کرد.

این امام جمعه اهل سنت بیان کرد: همان طور که رهبری انقلاب اعلام فرموده اند، وحدت بین شیعه و سنی یک مسئله کاملا استراتژیک است و همواره علما سنی و شیعه، روشنفکران و آحاد امت اسلامی باید در راستای آموزه های قرآن کریم و محبت پیامبر گرامی اسلام قدم بردارند و نگذارند دشمنان به اهداف خود دست یابند.

وی تصریح کرد: شیعه و سنی دارای اعتقادات مشترک هستند که باید از اصول خود دفاع کنند، اما باید در مقابل هجمه های دشمنان به ویژه وهابیت ایستادگی کنند و نگذارند آن ها سبب ایجاد اختلاف در بین مسلمین شوند

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha