جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدافعان حرم

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مدرسی گفت: مردم و مسئولان نباید بگذارند مدافعان حرم که برای دفاع از نظام اسلامی در بیرون از مرزها می‌جنگند غریب بمانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد کاظم مدرسی، امروز در جمع طلاب، با اشاره به فرا رسیدن هفته وحدت و وجود گروه‌های تروریستی مانند داعش که موجب تفرقه در جهان اسلام هستند، اظهار کرد: باید وحدت را در اسلام حفظ کنیم و دلیل اینکه بزرگان نظام اسلامی بر تقویت وحدت تأکید دارند این است که بنا به روایت هر چه به زمان ظهور نزدیک می‌شویم باید به افکار و اعمالمان پوشش تقیه بیشتری دهیم و احساسات دیگران را تحریک نکنیم، البته باید اصول اعتقادی آیینی خود را آموزش و آن‌ها را تقویت کنیم.

وی با اشاره به دیدارهای متعدد مقام معظم رهبری با خانواده‌های شهدای مدافع حرم آن را دارای پیام‌های متعدد دانست و افزود: غیرت ویژه و خاص مدافعان حرم به حرم اهل بیت علیهم السلام، دل بریدن از دنیا و تجملات دنیوی، دفاع کردن از اسلام و حرم اهل بیت در یک کشور غریب از ویژگی‌های مدافعان حرم است و مردم و مسئولان نباید بگذارند آنها و خانواده‌هایشان که برای دفاع از نظام اسلامی در بیرون از مرزها می‌جنگند، غریب بمانند.

نایب رئیس شورای حوزه علمیه یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقض برجام از سوی آمریکا، حرکت‌های اخیر مسئولان و موافقت جمعی در لزوم برخورد با خیانت‌های امریکا و نقض برجام از سوی آمریکا را اقدام مناسبی دانست.

حجت‌الاسلام و المسلمین مدرسی به مسئله حقوق های نجومی نیز اشاره کرد و گفت: علی رغم تاکید مقام معظم رهبری بر برخورد با حقوق های نجومی، متأسفانه برخی از مسئولان این حقوق‌ها را قانونی خواندند؛ انسان توقع ندارد حرف‌های نامناسب از زبان کسانی که مشروعیت خود را از نظام کسب می‌کنند، شنیده ‌شود.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha