شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام علاءالدین صفی خانی- معاون امور طلاب حوزه قزوین

حوزه/ حجت الاسلام صفی خانی با اشاره به اهمیت انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل جوان، گفت: دوران دفاع مقدس به عنوان برگ زرین تاریخ انقلاب اسلامی چون نگین می درخشد و همه وظیفه داریم از آن صیانت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علاالدین صفی خانی، امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی (ره) شهرستان تاکستان، بر استفاده طلاب از فرصت ها تاکید کرد.

وی به حضور روحانیت در جبهه های نبرد حق علیه باطل اشاره کرد و بیان داشت: در دوران حماسه و ایثار، رزمندگان دلاوری با کسوت روحانیت در جبهه ها حضور می یافتند که حتی در برخی موارد کتاب درسی نیز به همراه خود داشتند و هیچ گاه در آن شرایط سخت، علم آموزی را ترک نکردند.

وی  با اشاره به اهمیت انتقال ارزش های دوران دفاع مقدس به نسل جوان، افزود: دوران دفاع مقدس به عنوان برگ زرین تاریخ انقلاب اسلامی چون نگین می درخشد و همه وظیفه داریم از آن صیانت نماییم.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد:  رزمندگان با ایمان الهی به صحنه آمدند و موجب شگفتی دشمنان شدند. امروز نیز با بهره گیری از تجربه همان دوران توانسته ایم در حوزه نظامی در زمره 10 کشور برتر جهان قرار گیریم و ممتاز باشیم .

حجت الاسلام  صفی خانی تصریح کرد: امروز تاثیر انقلاب اسلامی در کشورهای دنیا موجب شده تا ملل مسلمان علیه ظلم و ستم قیام کنند و دیگر زیر بار زور نروند، این موضوع غرب را نگران کرده است.

معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: پیروی از ولایت فقیه و اتحاد و همدلی بزرگترین سرمایه برای مقابله با دشمنان نظام اسلامی است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha