پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
فاطمه ذوالقدر

حوزه/ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از خدمات حوزه به طلاب به ویژه در عرصه حوزه علمیه خواهران تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، فاطمه ذوالقدر امروز در دیدار اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با مراجع و علما در قم گفت: از نهادهای مبارکی که پس از انقلاب در کشور ایجاد شده است، میتوان به جامعة المصطفی‌ العالمیه اشاره کرد که تحقق اهداف نظام اسلامی را رقم می‌زند.

وی گفت: در این زمینه باید نظارت‌های گسترده‌تری نسبت به فعالیت طلاب این مجموعه انجام شود تا طلاب این مجموعه بتوانند تحقق تمدن اسلامی را رقم بزنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در نهادهای فرهنگی باید به رفع دغدغه جوانان جامعه و جذب طلاب ایرانی اهتمام جدی داشته باشیم، تصریح کرد: اکنون جوانان ایرانی مشکلات بسیاری دارند که باید برای رفع آنها تلاش کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با توجه به فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی نسبت به جایگاه جوانان جامعه اسلامی نگاه لازم را داشته باشیم؛ در امر قانونگذاری در مجلس شورای اسلامی در خصوص مباحث اسلامی، این مسئله با استفاده از ظرفیت فقهای شورای نگهبان به صورت ویژه مورد توجه قرار می‌گیرد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فعالیت های حوزه در عرصه آموزش طلاب و حوزه علمیه خواهران گفت: خوشبختانه نگرش بسیار مناسبی در حوزه نسبت به حوزه علمیه خواهران و بانوان طلبه ایجاد شده است.

وی افزود: در آستانه هفته وحدت حوزه و دانشگاه باید گفت که نباید اجازه دارد که فاصله ‏ای میان حوزه و دانشگاه ایجاد شود زیرا این فاصله سبب سوء‌استفاده دشمنان شده است.

ذوالقدر عنوان کرد: حوزه و دانشگاه باید ارتباط میان یکدیگر را حفظ کرده و در راستای رسیدن به آرمان‌ها گام بردارند و هر کدام از این دو نهاد باید وظیفه خود را در این عرصه به خوبی انجام دهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha