پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
 آیت الله غیاث الدین طه محمدی

حوزه/ آیت الله طه محمدی با تاکید بر حضور روحانیون در مدارس، گفت: مساله تربیت دینی دانش آموزان بسیار ظریف و حساس است و اگر چارچوب های آن رعایت شود، نتیجه می گیریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی، در جلسه کمیته همکاری های آموزش و پرورش و حوزه، در همدان گفت: باید برخی کارهای ناشی از کج فهمی و بی خردی در ارتباط با تربیت کودکان را کنار بگذاریم.

رئیس شورای حوزه علمیه همدان خاطرنشان کرد: روح کودک بسیار لطیف است و باید مورد توجه قرار گیرد و اگر با خشونت با او رفتار شود و رفتار شناسی صورت نگیرد، مشکلات عدیده ای به وجود خواهد آمد.

عضو خبرگان رهبری ادامه داد: مساله هدایت و تربیت دینی دانش آموزان بسیار ظریف و حساس است و اگر چارچوب های آن رعایت شود، نتیجه می گیریم، اما در صورتی که با ظرافت و دقت با آن رفتار نشود، بسیاری از مشکلات را با خود به همراه خواهد داشت.

آیت الله طه محمدی افزود: آموزش مربیان بسیار مهم است این که حوزه یا آموزش و پرورش متکفل این امر شود، مهم نیست، البته آموزش و پرورش به دلیل برخورد با کودکان و رفتارشناسی آنها می تواند موفق تر باشد.

نماینده ولی فقیه در همدان افزود: برای حضور مربیان در مدارس شبانه روزی استان، باید ارتباطی میان مدیران مدارس و مدیران حوزه های شهرستان ها برقرار گردد تا همکاری های لازم انجام شود.

رئیس شورای حوزه علمیه همدان در پایان ابراز داشت: باید برای برخورد با جوانان و نوجوانان با برنامه حرکت کرد و این امر نباید منجر به دلزدگی نوجوانان شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha