جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
یوسف قرضاوی

حوزه/ عرب تایمز خطاب به قرضاوی نوشت: اگر نمی توانی خودت به میدان بروی می توانی پسران و دختران خود را برای جهاد به جبهه حلب بفرستی؛ چراکه پسران و دختران مردم با سخنان امثال شما و العریفی فریب خورده و به کشتار مسلمانان مشغول هستند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، به تازگی قرضاوی با مشاهده شکست های پی در پی تروریست ها در حلب و موصل، روز شنبه گذشته در اظهاراتی گفته بود اگر می توانستم در کنار نیروهای داعش در حلب می جنگیدم تا بار دیگر با سخنان خود تروریست ها را به کشتار و گمراهی تشویق کند.

اما پس از این اظهارات روزنامه "عرب تایمز" در پاسخ به این ادعای قرضاوی که وی را رئیس اتحادیه علمای قطر توصیف کرده چنین نوشت:

این سخنان قرضاوی مایه تمسخر و خنده فعالان سیاسی و اجتماعی و فضای مجازی شده؛ چراکه وی به تازگی و پس از آنکه همسر الجزایری خود را طلاق داده بود با زن دیگری ازدواج کرده و به نظر ما کسی که از هر شهری که عبور می کند در آنجا ازدواج می کند می تواند در میدان حلب نیز بجنگد.

این روزنامه خطاب به قرضاوی افزود:‌ حداقل اگر نمی توانی خودت به میدان بروی، می توانی پسران و دختران خود را برای جهاد به جبهه حلب بفرستی؛ چراکه پسران و دختران مردم با سخنان امثال شما و العریفی فریب خورده و به کشتار مسلمانان مشغول هستند.

یوسف قرضاوی در سخنان خود در مراسم اختتامیه نشستی با عنوان "القرضاوی میان اعتدال و نوگرایی" که در استانبول ترکیه و به مناسبت 90 سالگی وی برگزار شد گفت: به حلب نگاه کنید؛ شهری که ما گمان می کردیم پیروز شده، اما جبهه مقابل ما همچنان در حال جنگ است و اگر من قدرت داشتم اکنون به میدان می رفتم و به رزمندگان داعش در آنجا ملحق می شدم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha