جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله مهمان نواز

حوزه/ نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ولایت فقیه عامل و محور وحدت در نظام اسلامی است گفت: وحدت در جامعه اسلامی باید حول محور رهبری و ولایت فقیه باشد.

آیت الله حبیب الله مهمان نواز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی با تبریک هفته وحدت، حفظ وحدت و انسجام میان مسلمانان را از ضروریات جهان اسلام دانست و اظهارداشت: اتحاد شیعه و سنی موجب اقتدار جهان اسلام می شود.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی نمونه بارزی از انسجام و وحدت بین شیعه و سنی بوده که همین امر نیز موجب بقا و سعادت نظام اسلامی شده است، افزود: جامعه باید منسجم باشد و همه تلاش کنند تا هرگز وحدت و انسجام ملی در جامعه اسلامی از بین نرود.

عضو مجلس خبرگان رهبری در خراسان شمالی گفت: همان گونه که در دوران هشت سال دفاع مقدس همه گوش به فرمان امام راحل (ره) بودند امروز نیز همه باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی باشند.

وی با بیان اینکه دشمنان ما با درک محوری از جایگاه ولایت فقیه در راستای حفظ وحدت ملی و اسلامی و نظام دینی، به این نظریه رسیده‌اند که تنها راه مقابله با انقلاب اسلامی حذف ولایت فقیه است، افزود: باید با حفظ بصیرت سیاسی و حرکت در حول محور ولایت فقیه و تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی از رسیدن دشمنان به اهداف شومشان جلوگیری کنیم.

آیت الله مهمان نواز تصریح کرد: همان گونه که وحدت و تبعیت از ولایت فقیه بستر پیروزی انقلاب اسلامی و استمرار آن را فراهم کرد، امروز هم از عوامل موفقیت مقابله با دشمنان محسوب می شود و باید با تبعیت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در این عرصه ثابت قدم باشیم.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha