پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
عبدالواحد خواجوی-امام جمعه اهل سنت شیراز

حوزه/ امام جمعه اهل سنت شیراز، امنیت کنونی ایران اسلامی را نتیجه وحدت و همدلی شیعه و سنی بیان کرد و گفت: این وحدت باعث امنیت واین امنیت منشاء خیر و برکت شده است.

عبدالواحد خواجوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شیراز، با بیان اینکه وحدت و همدلی در بین اهل سنت و شیعیان همیشگی بوده است؛ تصریح کرد: این وحدت و همدلی بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شکوفاتر شد.

وی با اشاره به این که محور شیعه و سنی در جمهوری اسلامی ایران قرآن کریم، پیامبر(ص)، پیشوایان و بزرگان دین به ویژه رهبر معظم انقلاب است، خاطر نشان کرد: همه ما گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستیم و همه دست در دست هم به ندای ایشان لبیک می گویم.

امام جمعه اهل سنت شیراز، به اوضاع کنونی کشورهای همسایه اشاره کرد و یادآور شد: امنیت کنونی ایران اسلامی نتیجه وحدت و همدلی شیعه و سنی است که همین وحدت مانع نفوذ دشمنان به داخل کشور و سوء استفاده آنها از مذهب شده است.

خواجوی با بیان اینکه ما یک امت  واحد هستیم و بین ما افراط و تفریط وجود ندارد، تاکید کرد: گروه های افراطی دست نشانده دشمن، استکبارجهانی و کفار هستند وگرنه هیچ مسلمانی به کشتن برادر مسلمان خود راضی نمی شود.

وی تصریح کرد: وحدت و همدلی بین شیعه و سنی دربرهه حساس کنونی نه تنها باید حفظ شود بلکه باید محکم تر از گذشته باشد چرا که این وحدت مانع ریختن آب به آسیاب دشمن می شود.

خواجوی در پایان خاطر نشان کرد: طبق سال های گذشته جشن بزرگ اهل تسن و شیعه، شامگاه امروز  در مسجد رسول اکرم (ص) اهل سنت شیراز، با حضور مقامات و مسئولان استانی برگزار می شود.

انتهای پیام 313/44

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سبحان شقاقی پور IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
    0 0
    من شماره اقای خواجوی میخواستم کسی داره بده