جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عبدالله کتمتو

حوزه/ نائب رئیس اتحادیه علمای اسلام با تأکید بر این که استبداد بزرگ ترین مصیبت اهل عالم است، عنوان کرد: با اتکا به سیره و تدبیر امام رضا (ع) می توان در برابر استکبار جهانی ایستادگی کرد.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مشهد، دکتر شیخ عبدالله کتمتو، نائب رئیس اتحادیه علمای بلاد شام، شامگاه سه شنبه در سخنرانی خود با موضوع «امام رضا(ع) و تأکید بر اشتراکات اعتقادی و سیاسی» در همایش «امام رضا(ع) رمز وحدت و ائتلاف امت اسلامی»، در مشهد، با اشاره به حق خواهی حضرت ثامن الحجج(ع)، اظهار کرد: حقایق اسلام و سیره اهل بیت(ع) هرگز از بین نخواهد رفت.

نائب رئیس اتحادیه علمای اسلام با تأکید بر این که اهل بیت (ع) بر سیره اخلاقی و سیاسی پیامبر اسلام(ص) واقف بوده اند، افزود: امام رضا (ع) در دوره جور و استبداد و در برابر حاکم ظالم نیز نسبت به  توجه داشته اند.

رئیس انجمن دوستی ایران و فلسطین تصریح کرد: امام رضا (ع) در همه ابعاد اجتماعی، سیاسی و اعتقادی رفتار پیامبر(ص) را  برپا داشتند.

شیخ کتمتو با تأکید بر این که استبداد بزرگ ترین مصیبت اهل عالم است، عنوان کرد: با اتکا به سیره و تدبیر امام رضا (ع) می توان در برابر استکبار جهانی ایستادگی کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha