پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
عبدالباعث قتالی

حوزه/ امام جمعه اهل سنت بندرعباس با اشاره به امنیت حاکم بر کشور و تقدیر از مجاهدین راه حق، تصریح کرد: همه عزت دین و امنیت ما از اهل بیت پیامبر(ص) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مشهد، سید عبدالباعث قتالی، امام جمعه اهل سنت بندرعباس، شامگاه سه شنبه در سخنرانی خود با موضوع «سیر منقبت نگاری توسط علمای اهل سنت» در همایش «امام رضا (ع)؛ رمز وحدت و ائتلاف امت اسلامی»، عنوان کرد: شافعی ها احترام و ارادت ویژه ای برای اهل بیت (ع) قائل هستند.

امام جمعه اهل سنت بندرعباس با اشاره به امنیت حاکم بر کشور و تقدیر از مجاهدین راه حق، تصریح کرد: همه عزت دین و امنیت ما از اهل بیت پیامبر(ص) است.

وی ادامه داد: منطقه خاورمیانه با حضور تروریست های داعش پر از آشوب و جنگ و خونریزی است، اما به برکت جمهوری اسلامی ما هیچ مشکلی نداریم و در امنیت کامل در حال زندگی هستیم.

این عالم اهل سنت اضافه کرد: داعش و گروه های تکفیری در کشور ما نفوذ ندارند و این به برکت اتحاد میان شیعه و سنی در ایران به وجود آمده است.

وی، حب اهل بیت(ع) را عاملی برای برکت در زندگی دانست و با تأکید بر این که انقلاب اسلامی ایران عاملی برای ایجاد وحدت در کشور بود، گفت: اکنون زمان آن رسیده که این وحدتی که انقلاب برای ما به ارمغان آورد را به سراسر کشورهای اسلامی انتقال دهیم.

امام جمعه اهل سنت بندرعباس تصریح کرد: مبانی و اصول وحدت اسلامی را باید به نسل های بعدی معرفی و منتقل کنیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha