جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سید محمدعلی جاوید-مشاور رئیس جمهور افغانستان در امور دینی

حوزه/ مشاور امور دینی رئیس جمهور افغانستان گفت: علمای اسلام نباید بگذارند گروه های منحرف تعاریف مختلفی از اسلام در سطح جهان ارائه دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مشهد، سید محمدعلی جاوید، شامگاه سه شنبه در همایش «امام رضا(ع) رمز وحدت امت اسلامی»، در مشهد  گفت: در طول تاریخ جریان های انحرافی کوشیده اند با انسان مداری و تحرکات دینی مخالفت کرده و رشد اسلام را متوقف کنند.

مشاور رئیس جمهور افغانستان در امور دینی با تأکید بر اینکه ما اسلامی به نام اسلام افراطی نداریم، تصریح کرد: علمای اسلام نباید بگذارند گروه های منحرف تعاریف مختلفی از اسلام در سطح جهان ارائه دهند.

وی با اشاره به تدابیر خصمانه و نقشه های شوم استکبار برای منطقه خاورمیانه و مسلمانان، اظهار کرد : زمانی که افغانستان با روسیه می جنگید، آن را قهرمان معرفی می کردند و حالا بنا بر مقتضیات زمان از آن ها به عنوان تروریست در جهان نام می بردند.

جاوید با تأکید بر این که تروریست ها و گروه های منحرف هیچ حقی بر امت اسلام ندارند، اظهار کرد: مسلمانان وظیفه دارند نقاط ضعف خود را بشناسند و آن ها را پوشش دهند.

مشاور رئیس جمهور افغانستان در امور دینی افزود: برای هفته وحدت در افغانستان اهمیت قائل هستیم و آن را به شکل ویژه ای برگزار می کنیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha