پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین مهدی شریعتی تبار

حوزه/ مدیر عامل بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی گفت: احیا و زنده کردن امر ائمه اطهار(ع) با فراگیری معارف آنان محقق می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین مهدی شریعتی تبار،  شامگاه سه شنبه در هم اندیشی «امام رضا(ع) رمز وحدت و ائتلاف اسلامی» که در بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از حضور علما و اندیشمندان شیعی و سنی در این همایش و تبریک ایام دهه ولادت رسول مکرم اسلام(ص) و هفته وحدت، عنوان کرد: حضرت رضا(ع)  در حدیثی برای کسانی که  امر اهل بیت(ع)  را احیا کنند، دعا کرده اند و فرموده اند: رحمت خداوند شامل شخصی می شود که امر معصومین(ع) را تبلیغ و زنده کند.

وی ادامه داد: در سخنان گهربار امام رضا(ع)،  بهترین راه تسخیر قلوب مردم و کشاندن آن ها به سوی اهل بیت عصمت و طهارت(ع) اعم از مسلمان و غیرمسلمان، تبلیغ و گسترش سخنان گهربار معصومین(ع) شناخته شده است، از آنجا که  اهل بیت علیهم السلام به مبدأ وحی مرتبط هستند، زمینه پذیرش سخنان آن ها در هر انسانی که از فطرت الهی برخوردار باشد، وجود دارد.

مدیر عامل بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی، با بیان اینکه امیدواریم علما و فضلا نتایج این هم­اندیشی را به همه مسلمانان ابلاغ کنند، افزود: یقینا شما بزرگان پیام این نشست را که وحدت، ائتلاف، انسجام و عزت مسلمانان را تامین می کند، به سمع و اطلاع جهان اسلامی می رسانید.

وی همچنین خاطرنشان کرد: ان شاءالله، با برگزاری این گونه نشست ها و هم اندیشی ها، جامعه مسلمان بتواند توطئه ها و نقشه های مستکبران و دشمنان را که همواره در صدد براندازی دین مبین اسلام و خدشه دار کردن این دین آسمانی هستند، نقش بر آب کند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha