سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
رونمایی از سایت موسسه موضوع شناسی احکام فقهی

حوزه/ از سایت موسسه موضوع شناسی احکام فقهی با حضور جمعی از اساتید و پژوهشگران حوزوی در این موسسه رونمایی به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در این مراسم که با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین احمد عابدی، همراه بود دو تن از اساتید حوزوی از این سایت رونمایی کردند.

در ادامه مراسم، حجت الاسلام غفوری از مسئولان مرکز به ارایه توضیحاتی درباره این سایت پرداخت و گفت: هر کدام از معاونت ها و بخش های این موسسه در این سایت توضیحات مربوط به فعالیت خود به ویژه آخرین دستاوردها و محصولاتشان را ارایه داده اند که به طور مرتب به روز رسانی می شود.

وی افزود: یکی از ویژگی های جذاب این سایت مربوط به بخش موزه فقه و زندگی می شود و تلاش شده تا تمام اشیایی که در موزه اصلی وجود دارد در موزه مجازی نیز قرار داده شود که این کار توام با آوردن حکم فقهی آن ها بوده است.

حجت الاسلام ایزدپناه ، مدیر اجرایی فصلنامه تخصصی این موسسه نیز گفت: در کنار فصلنامه پژوهشی که در درگاه موسسه قرار گرفته ، هفته نامه موضوع نامک نیز بارگذاری شده که در واقع پیوست هفتگی سایت به شمار می رود.

در بخش دیگری از این مراسم نیز حجت الاسلام بیات، معاون پژوهش موسسه موضوع شناسی احکام فقهی در خصوص مهم ترین اقدامات پژوهشی این مرکز ابراز داشت: آسیب شناسی عمومی و موردی پژوهش ها، تدوین کتابچه راهنمای پژوهش های موضوع شناسانه، تهیه نظام واره موضوعات احکام فقهی ، تدوین دستورالعمل فرآیند پژوهشی و نیز برگزاری نشست های علمی از جمله اقدامات در راستای ساماندهی امر پژوهش بوده است.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha