جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 402267
۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰
مسابقه کتابخوانی بر مدار آفتاب

حوزه/ رئیس اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی از تمدید مسابقه بزرگ کتابخوانی «بر مدار آفتاب» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام  علی پایاب ابراز کرد: با توجه به استقبال خوب زائران و درخواست نهادهای فرهنگی آستان قدس رضوی مسابقه بزرگ کتابخوانی «بر مدار آفتاب» تمدید شد.

وی بیان کرد: این مسابقه که با همکاری معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی و سازمان فرهنگی آستان قدس رضوي برگزار می شود، تا اول بهمن ماه سال جاری تمدید شد.

حجت الاسلام پایاب با بیان اینکه این مسابقه یکی از بزرگترين رويدادهای بين المللي آستان قدس رضوي در حوزه كتابخواني به شمار می رود، افزود:  مسابقه بر مدار آفتاب با هدف آشنايي با زندگي امام رضا(ع) به ۵ زبان فارسي، عربي، اردو، انگليسي و آذري برگزار شده است.

وی افزود: 300 هزار جلد کتاب بر مدار آفتاب چاپ و خلاصه ای از این کتاب­ها، برای ترغيب عموم به مطالعه و شركت در مسابقه از طريق رسانه هاي عمومي تهیه و منتشر شده است.

حجت الاسلام پایاب بیان کرد: زائران برای شرکت در مسابقه، علاوه بر امکان دریافت کتاب در حرم مطهر می توانند از طریق پرتال معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی به آدرس razavi.aqr.ir نسخه الکترونیک کتاب را دریافت و از طریق همین سایت در مسابقه شرکت کنند.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان می توانند پاسخنامه خود را از طریق پیامک به شماره 3000802222 و پست رایگان به صندوق پستی 91735351  ارسال کنند. همچنین صندوق های پاسخنامه مسابقات فرهنگی مستقر در حرم مطهر رضوی نیز مسیر دیگر برای شرکت در این مسابقه است.

رئیس اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی ادامه داد: قرعه کشی این دوره از مسابقه 12 بهمن ماه مصادف با سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن انجام می شود.

وی کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، کمک هزینه سفر به شهر مشهد مقدس، محصولات فرهنگی، اهدای قرآن رحلی آستان قدس رضوی، بن خرید محصولات نفیس فرهنگی و.... از جمله جوایز این مسابقه بزرگ کتابخوانی دانست

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha