پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 402286
۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱
آینه پژوهش

حوزه/ شماره جدید دو ماهنامه نقد کتاب، کتاب شناسی و اطلاع رسانی در حوزه فرهنگ اسلامی با عنوان آینه پژوهش منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، یکصد و شصتمین دوماهنامه آینه پژوهش به صاحب امتیازی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و مدیر مسئولی محمدتقی سبحانی ویژه مهر و آبان 1395 منتشر شد.

عناوین کلی این شماره در بردارنده چند مقاله، نقد و بررسی کتاب، دیگر نگاشته ها، تازه های نشر عربی، کتاب شناسی موضوعی، تازه های نگارش و نشر و همچنین اخبار می باشد.

در بخش مقاله های دو ماهنامه آینه پژوهش مقالاتی تحت عنوان «امیدوار» نوشته جویا جهانبخش، «قطب طب تاریخ علم اسلام و ایران» نوشته سید حسین رضوی برقعی، «نسخه خوانی» نوشته رسول جعفریان و « آشنایی با اسناد الکترونیکی» نوشته نیره خدادادشهری و محمدحقی خوانساری آورده شده اند.

«شرح تحقیقی حافظ ، یا کشکول رستگار؟»، «نگاهی به الوشیعه فی نقد عقاید الشیعه و ردیه های آن»، «قلم انداز»، « نقدی بر کتاب عقیده الشیعه» و نگرشی بر نگارش های کلامی: الابحاث المفیده فی تحصیل العقیده از عنوان های بخش نقد و بررسی کتاب در دو ماهنامه مذکور می باشد.

در بخش تازه های نشر نیز به عناوینی مانند حیات اقتصادی ایرانیان در دوره مشروطه، هویت ایرانی از دوران باستان تا پایان پهلوی، فرهنگ اصطلا حات پزشکی و داروشناسی در ادب فارسی اشاره شده است.

علاقه مندان برای تهیه این شماره از دو ماهنامه آینه پژوهش می توانند با شماره تلفن 02537116666 تماس حاصل نمایند و یا به آدرس اینترنتی به نشانی jep.isca.ac.ir مراجعه نمایند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha