جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مجتبی داوودی

حوزه/ مسئول بسیج طلاب استان یزد در مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) میبد از غربی شدن گفتمان های رایج دربین مردم ابراز نگرانی کرد و حضور طلاب بسیجی در صحنه را برای احیای گفتمان های انقلاب اسلامی خواستار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد؛ حجت الاسلام مجتبی داوودی، مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان یزد به مناسبت هفته وحدت، در نشست بصیرتی بانوان طلبه مدرسه علمیه حضرت زهرا (س) یزد اظهار کرد: در زمان صدر اسلام وقتی پیامبر اسلام(ص) دستور تخریب مسجد ضرار را صادر کردند مردم بلافاصله اطاعت کردند، ولی در زمان امام علی(ع) وقتی ایشان از مسلمانان خواست تا به قران بر سر نیزه دشمنان و منافقان اعتنایی نکنند، مردم به حرف امام(ع) توجهی نکردند و این انحراف ناشی از تغییر گفتمان مردم در آن زمان ناشی می شد.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان یزد تصریح کرد: وقتی گفتمان مردم تغییر کند دیگر حتی امام علی (ع) هم مظلوم واقع می شود، برای همین ضرورت برگزاری گفتمان های دینی و بصیرت افزایی بیش از گذشته احساس می شود.

وی با ابراز تأسف از اینکه برخی گفتمان های اسلامی و انقلابی در جامعه امروز تغییر کرده و یا به سمت غربی شدن می رود، افزود: گویا تاریخ در حال تکرار شدن است و می بینیم که اشرافی گری، غرب گرایی و... به افتخار عده ای تبدیل شده است.

حجت الاسلام داوودی تأکید کرد: جامعه نیازمند حضور حوزویان بسیجی به ویژه بانوان طلبه است تا با بصرت افزایی بتوانند جامعه را از خطر انحراف نجات دهند و گفتمان های ناب و اصیل اسلامی و انقلاب اسلامی را از جمله ایثار و شهادت، عفاف و حجاب، ولایت پذیری، سبک زندگی اسلامی و ... را احیا کنند.

انتهای پیام / ۳۱۳/۴۷

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha