جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مسلمانان انگلیسی حمله علیه مسلمانان را با گل پاسخ دادند

حوزه/ گروهی از زنان مسلمان انگلیسی در منطقه فورست هیل در لندن، با اهدای گل به رهگذران، با اسلام‌هراسی در جامعه غرب مبارزه کرده و به حملات علیه مسلمانان با اهدای گل پاسخ دادند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، گروهی از زنان مسلمان انگلیسی در منطقه فورست هیل در  شهر لندن روز گذشته،  14 دسامبر، با اهدای گل به رهگذران، با اسلام‌هراسی در جامعه غرب مبارزه کرده و به حملات علیه مسلمانان با اهدای گل پاسخ دادند.

دانیل میسون، یکی از رهگذرانی که گل‌ رزی از زنان مسلمان دریافت کرده بود، با انتشار تصویر سه دختر جوان محجبه و گل‌های رز در شبکه‌های اجتماعی نوشت: شما با این کار خود بار دیگر فورست هیل و دنیا را زیبا می‌سازید. از این دختران فوق العاده به خاطر این گل‌های رز صبحگاهی ممنونم.

در این تصویر یک دختر مسلمان تابلویی را در دست گرفته که روی آن نوشته شده «من یک مسلمان هستم، از یک مسلمان گل رز بگیرید و نفرت نورزید».

این گروه از مسلمانان قصد دارند در سرتاسر اروپا و آمریکا، با حضور در خیابان‌ها به مردم گل اهدا کرده و با حملات علیه مسلمانان در جامعه به ویژه حوادثی چون ماجرای چاقوکشی ایستگاه مترو در روز دوشنبه مبارزه کنند.

روز دوشنبه یک فرد مهاجم در ایستگاه مترو در فورست هیل، در جنوب شرقی لندن با چاقو به یک مسافر حمله کرده و او را مجروح کرد. به گفته شاهدان، ضارب فریادهایی علیه اسلام و مسلمانان سرداده است.

به گفته موسسه آماری ضداسلام‌هراسی «تل ماما» حتی قبل از خروج انگلستان از اتحادیه اروپا نیز، حملات اسلام‌هراسی در بریتانیا در عرض یک سال 326% افزایش داشته است.

طبق آخرین آمارهای سال 2011، جمعیت مسلمانان انگلستان نزدیک به 2.7 میلیون نفر می‌رسد که بیشتر آنان از هندوستان، بنگلادش و پاکستان به این کشور آمده‌اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha