جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ضارب خادم مسجد نیویورک به ۲۰ سال زندان محکوم شد

حوزه/ فرد مهاجمی که ۴ سال پیش، با ضربات پیاپی چاقو به خادم سالمند مسجد کویینز حمله کرده بود، در دادگاه عالی ایالتی به ۲۰ سال زندان محکوم شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از نیویورک تایمز، دیروز بالاخره پس از گذشت 4 سال، ضاربی که بشیر احمد، خادم 57 ساله مسجد کوئینز در ایالت نیویورک آمریکا را با ضربات چاقو به شدت مجروح کرده بود، به 20 سال زندان محکوم شد.

برنهارد لوفر در سال 2012 پیام‌های تهدید آمیزی برای مسجد الصالحین در کویینز فرستاده بود. او همچنین خساراتی به ساختمان مسجد وارد کرده بود و سرانجام در یک سحرگاه به سراغ مسجد رفته و هنگامی که خادم مسجد درهای مسجد را برای نماز صبح باز می‌کرد، با ضربات چاقوی پیاپی او را به شدت مجروح کرد.

لوفر 59 ساله در دادگاه عالی ایالتی در کویینز به قتل درجه دو، تلاش برای قتل درجه 1، ضرب و شتم از نوع درجه اول و داشتن اسلحه سرد و فساد جنایی متهم شده و به 20 سال حبس محکوم شد.

ریچارد برون، دادستان منطقه کوئینز، در بیانیه ای گفت: لوفر یک جنگ تروریستی علیه این مسجد به راه انداخته بود و زخم‌هایی دائمی از این حمله شنیع و نابرابر را بر تن خادم مسجد برجای گذاشته است.

گفته می‌شود که در این حمله ناجوانمردانه، فرد ضارب از پشت به خادم سالمند حمله کرده و او را در ناحیه سر، بازو، کمر و دست مورد اصابت ضربات پیاپی چاقو قرار داده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha