پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حسن روحانی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین روحانی در پیامی تصریح کرد : حضرت آیت الله مظاهری نمادی از اعتدال، انصاف و دوری از افراط و بی اخلاقی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، در پیامی به کنگره نکوداشت حضرت آیت الله مظاهری که صبح امروز در این کنگره قرائت شد، اظهار کرد: نکوداشت مقام و آثار بزرگانی که با منش و رفتار معنوی خویش  مردم را به سوی محبت، اخلاق و محبت فرا می خواند حرمت نهادن به ارزش هایی است  که به جامعه دوام می بخشد.

وی در بخشی از این پیام عنوان کرد: حضرت آیت الله مظاهری از آغاز مسئولیت نخست خویش را آموزش اخلاق  محمدی  و عدالت علوی دانسته  و توفیق یافته نه تنها در اصفهان، بلکه در سراسر کشور زیبندگی  و چهره رحمانی اسلام را میان  خانواده ها  و جامعه ببرد.

رئیس جمهور در پیام خود ادامه داد: حضرت آیت الله مظاهری نمادی از اعتدال و انصاف و دوری از افراط  و بی اخلاقی است ، خدا را شاکریم  در آستانه ولادت با سعادت رسول مکرم(ص) پیامبر رحمت و محبت  مسئولان اصفهان به نام این عالم بزرگ  راهی را گشودند که می تواند سرآغاز برکات زیادی در کشور باشد.

حجت الاسلام روحانی در بخش دیگری از پیام خود تصریح کرد: امروز بیش از همیشه باید در پی گسترش و تامین اخلاق باشیم چرا که اخلاق  گوهر درخشان است که همه در پی آن هستند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha