جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
وحدت

حوزه/ منظور از وحدت دنیای اسلام، یکی شدن عقاید و مذاهب اسلامی نیست بلکه مقصود دوری از درگیری و توجه به دشمن مشترک است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، خانم ملا حسینی، فرمانده بسیج پایگاه حضرت ولیعصر (عج) مدرسه علمیه الزهرا (س)  بابل در  نشست بصیرت و منتظران موعود اظهارداشت: منتظر واقعی کسی است که تلاش کند روز به روز از لحاظ روحی، فکری وعملی با بهره گیری از  حلم وبرباری، صداقت، اخلاص و الگوگیری از اهل البیت (ع)  بیش از بیش خود را به امام عصر (عج) خود نزدیک کرده  و دچار فرسایش اعتقادی نشود و این جز با تقویت ایمان، تقوا و کسب فضایل اخلاقی و دوری از گناه بدست نمی آید.   

وی افزود: عصر غیبت، عصر آسایش و راحت طلبی نمی باشد؛ بلکه موظف به هدایت دیگران بوده و باید هم خود و هم دیگران را برای ظهور آماده نمائیم.

این کارشناس فرهنگی گفت: اولین وظیفه ما در عصر غیبت فهم دین ،عمل به آن و پایداری در این راه  است ؛ همچنین  در بحث فهم دین و دینداری باید به مسائل وحدت جامعه اسلامی توجه ویژه نمود. 

  ملاحسینی خاطر نشان کرد: با توجه به این که در آستانه ولادت حضرت رسول(ص) و امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت می باشیم، منظور از  وحدت دنیای اسلام، یکی شدن عقاید و مذاهب اسلامی نیست بلکه مقصود دوری از درگیری و توجه به دشمن مشترک است زیرا تنها راه مقابله با دشمنان اسلام وحدت و یکپارچگی امت اسلامی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha