جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ نعیم قاسم

حوزه/ معاون دبیرکل حزب الله لبنان ایران حامی جریان وحدت اسلامی است و به همین خاطر علیه این کشور قدم برداشته می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، شیخ نعیم قاسم، صبح امروز در سی امین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی در تهران گفت: امروز در شرایط مقابله هستیم زیرا امروزه اسلام باید با یک صدای رسا به پیش  برود و قدرت خود را ثابت کند و همچنین نشان دهد که چگونه با کافرین مقابله می کند.

وی افزود: جریان های تکفیری به عنوان جایگزین استکبار شیطانی وارد جنگ های اسلامی شد و زمانی که جنگ های مستقیم و غیر مستقیم استکبار و اسراییل از ما و جنبش فلسطین شکست خورد، این جریان جایگزین شد.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان تصریح کرد: مقابله ما با کفار و استکبار تنها با مقابله و رویاروی ، منجر به پیروزی خواهد شد و در این مسیر باید راهزنانی که ما را چپاول کردند، مشخص و برای همه امت اسلامی معرفی شوند.

وی گفت: مقابله واقعی با تکفیری ها جز در محور مقاومت متشکل از ایران و سوریه و حزب الله و عراق مشاهده نشد؛ حزب الله هشدار بزرگی به تکفیری ها داد که نمی توانند به پیروزی برسند.

شیخ نعیم قاسم اظهارکرد: امروزه نتایج این پیوند در سوریه و مناطق دیگر مشاهده شده است؛ ایران، در بخش های مختلف اسلام را  جایگزین عناصر دیگری کرده است؛ همچنین ایران حامی جریان وحدت اسلامی است و به همین خاطر علیه این کشور قدم برداشته می شود.

 وی افزود: وقتی برکات ایران را در راستای وحدت جهان اسلام مشاهده می کنیم می بینیم که رهبر انقلاب ایران و امام راحل بر وحدت اسلامی تاکید داشته اند و تلاش این دو رهبر بزرگوار در هیچ یک از رهبران دیگر جهان اسلام دیده نشد.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان با بیان این که مقاومت در مقابل دشمنان و صهیونیسم و کفار باید حول محور امت اسلام در جریان باشد، گفت: مقابله فکری و اندیشه ای و سیاسی و جهادی، از جمله وجود مقابله ما با دشمنان است و اگر این وجوه طی نشود، قطعا موفقیتی حاصل نخواهد شد.

شیخ نعیم قاسم اظهارکرد: کسی که از جریان مقاومت فلسطین حمایت نمی کند قطعا نمی تواند خود را محور وحدت اسلامی بداند؛  همه ما باید از فلسطین و جریان مقاومت اسلامی در لبنان حمایت کنیم.

وی افزود: وحدت و یکپارچگی بدون فلسطین ایجاد نمی شود؛ این پیروزی ها در عراق و سوریه حاصل خون های پاک جوانان مسلمان بود و به همین خاطر باید پاسدار این خون ها باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha