جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دیدار جهانگیری با آیت الله مظاهری

حوزه/ جهانگیری تصریح کرد: جامعه ما بیش از هرزمان دیگری، نیازمند اندیشه و رفتار عالمان و متفکرانی است که با منطق عقلانی و اخلاق رحمانی، همگان را به سوی وفاق، محبت و مودت فراخوانند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور به کنگره بزرگداشت آیت الله العظمی مظاهری پیام مکتوبی ارسال کرد و از خدمات این مرجع تقلید قدردانی کرد.

در بخش نخست این پیام آمده است: بسیار مشتاق بودم که توفیق حضور در این کنگره را می یافتم و مایل بودم به آن معلم وارسته و فرزانه اخلاق و معنویت از نزدیک ادای احترام کنم و از گفتار ارزشمند محققان، مسئولان مختلف و تربیت یافتگان آن بزرگوار بهره گیرم.

در بخش دیگری از این پیام تصریح شده است: اشتغالات روز و الزامات کار اجرایی، من را از این فیض محروم کرد و واداشت لااقل در حد همین نوشته، باور و تمایل قلبی را ابراز کنم.

در ادامه این پیام آمده است: جامعه ما بیش از هرزمان دیگری، نیازمند اندیشه و رفتار عالمان و متفکرانی است که با منطق عقلانی و اخلاق رحمانی، همگان را به سوی وفاق، محبت و مودت فراخوانند؛ اخلاق و انصاف پایه های مبانی بقا و استحکام جامعه ای است که در معرض تهدیدها، تفریط ها و افراط های درونی و برونی قرار دارد.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: رمز بقای جامعه اسلامی و ایرانی، وجود شخصیت های دردمند، آگاه و مورد وثوق مردم است که در هر شهر و منطقه ای موجب وصل و همبستگی آحاد گروه های مختلف بوده اند و حضرت آیت الله مظاهری بی تردید در شمار همین ارکان و سرمایه های جامعه هستند.

در ادامه این پیام اشاره شده است: بنده از دیرباز و نزدیک در زمانی که توفیق خدمت در استان اصفهان را داشتم، آثار اجتماعی این صفای دل و حسن خلق را مشاهده کرده و از آن بهره مند بوده ام.

در پایان این پیام تصریح شده است: خداوند به ایشان طول عمر و سلامت و به مسئولان  توفیق عمل به سجایای اخلاقی و به جوانان امکان استفاده از این بینش و منش را عنایت فرماید.

انتهای پیام/313/33

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha