چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
دکتر تاج الدین الهلالی

حوزه/ مفتی سابق استرالیا، با بیان این که باید جوانان مسلمان را نسبت به افکار تکفیری هشیار کرد، گفت: ویروس و میکروب های داعشی در همه نقاط جهان اسلام وارد شده است و فقط موصل و حلب را درگیر نکرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، دکتر تاج الدین الهلالی پیش از ظهر امروز در سی امین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی در تهران گفت: همه مسلمانان باید برای جوانان خود فکری کنند و ذهن آنها را از تکفیر و افکار تکفیری پاکسازی کنند.

وی با بیان این که باید برنامه اندیشه ای در جهان اسلام ایجاد کنیم و این شی سیاه تکفیر را که جوانان ما را به لبه پرتگاه می برد را از بین ببریم، ابراز داشت: ما باید کاری کنیم که با ریشه کن کردن مسایل حزبی و جناحی و قومیتی، فاصله های فی مابین را از بین ببریم.

مفتی سابق استرالیا اظهارکرد: ویروس و میکروب های داعشی در همه نقاط جهان اسلام پراکنده شده است و فقط موصل و حلب را درگیر نکرده است؛ به همین خاطر باید این ویروس کشنده از بین ببریم.

الهلالی خاطرنشان کرد: در آینده نباید پرچمی غیر از اسلام برافراز باشد و نباید اجازه دهیم که دشمنان دیگر چنین جریانات نامیمونی را در میان ما ایجاد کنند.

وی افزود: امیدواریم عراق و سوریه و لیبی و... از شر داعش خلاص شوند ولی در این مسیر کشورهای اسلامی نیز نقش خود را باید ایفا کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha