چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام محمد محبی

حوزه / مدیر مرکز تخصصی کلام حوزه علمیه قزوین گفت: عزت و شکوهی که اکنون در دنیا برای مملکت ما وجود دارد همگی را مرهون خون شهدا هستیم و تا زمانی که فرهنگ شهادت و شهادت طلبی در جامعه وجود دارد کسی نمی تواند چشم طمعی به این مملکت داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام  محمد محبی، ظهر امروز در مراسم گرامیداشت یادواره شهدای مدافع حرم که  با حضور جمعی از طلاب و اساتید مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی (ره) شهرستان تاکستان برگزار شد به نقش ارزشمند و ماندگار مدافعین حرم در پیروزی های اخیر از جمله حلب گفت: مردم می‌دانند که  شهدای مدافع حرم ادامه‌ دهنده راه شهدای انقلاب و شهدای دوران دفاع مقدس هستند..

عضو شورای حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم همگی ادامه‌ دهنده راه نهضت عاشورا و قیام امام حسین(ع) هستند، و مردم مدیون این شهدا هستند و باید حرمت و خون این شهدا را نیز نگه دارند.

مدیر مرکز تخصصی کلام حوزه علمیه قزوین اظهارداشت:پیروزی های رزمندگان مقاومت در سوریه وحلب یادآوررشادت های مدافعان حرم به  خصوص شهدای مدافع حرم بوده که  برای همیشه زحمات  آنها در تاریخ  ماندگار است.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین بیان داشت:  وقتی ما حرف از نظام اسلامی می‌زنیم، حریم اهل‌بیت(ع) و مظلومان جهان برایمان اهمیت دارند، هر کجا که حق مظلومی در خطر است مسلمانان از همه جای جهان باید به داد این مظلومان برسند.

وی عنوان داشت: شهدای مدافع حرم، تربیت یافتگان مكتب عاشورایی و رهروان حقیقی انقلاب و حریم امن ولایت هستند و با شهادت خود از عزتمندی و ارزش های اسلامی حراست كردند و عظمت و جایگاه والایی دارند.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین ادامه داد: جوانان دلباخته و شیدای سیدالشهدا در دفاع از حریم حضرت زینب (س) کوتاهی نکردند و تا پای جان در دفاع از حریم زینبی ایستادند و خود را به قافله سیدالشهدا رساندند.

 حجت الاسلام محبی تصریح کرد:  عزت و شکوهی که اکنون در دنیا برای مملکت ما وجود دارد همگی مرهون خون شهدا هستیم و تا زمانی که فرهنگ شهادت و شهادت طلبی در جامعه وجود دارد کسی نمی تواند چشم طمعی به این مملکت داشته باشد و اگر این فرهنگ از جامعه برود ذلت و خواری نصیب ما خواهد شد.

وی با بیان اینکه می توانیم  به توان داخلی خود تکیه  نماییم اظهارداشت: با تکیه به توان داخلی و نیروهای مومن امکان  پیشرفت در تمام صحنه های اقتصادی ، مدیریتی ، سیاسی و فرهنگی حاصل خواهدشد.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: مدافعان حرم نمونه بارز امروز این امر می باشند و با داشتن  روحیه انقلابی ، چون مدافعان حرم می توان معضلاتی از قبیل بیکاری ، رکود و افزایش لگام گسیخته قیمت ها و تحریم ها می توان  برطرف کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha